Άσχημα νέα για ιστορική βιομηχανία οχημάτων -Γιατί δεν πουλάει πια

Automotive plant

Το κέρδος που έχει ο ιστορικός Ρώσος κατασκευαστής φορτηγών Kamaz έχει μειωθεί σημαντικά, ενώ παράλληλα δέχεται «πόλεμο» από τις εισαγωγές που πραγματοποιεί η χώρα.

Η θρυλική Kamaz κατείχε για χρόνια ηγετική θέση στην αγορά φορτηγών της Ρωσίας, με πολλές εξαγωγές και σε άλλες χώρες. Ωστόσο, το μερίδιο αγοράς του κατασκευαστή βαρέων οχημάτων έχει μειωθεί σημαντικά το τελευταίο διάστημα, με τον λόγο την πτώσης να είναι συγκεκριμένος, σύμφωνα πάντα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης.

Kamaz 4
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, τα κέρδη της Kamaz μειώθηκαν λόγω της απότομης εισόδου Κινέζων κατασκευαστών στην αγορά της Ρωσίας. Φέτος, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας μειώθηκε ακόμα πιο πολύ, με την συγκεκριμένη τάση να δείχνει ότι θα έχει συνέχεια.

Οι υποψήφιοι αγοραστές της κατηγορίας, έχουν αρχίσει να «αγνοούν» την Kamaz, λόγω της έλευσης των αντίστοιχων προτάσεων από τους Κινέζους. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι τα φορτηγά από την Κίνα είναι φθηνότερα και ευκολότερα στη συντήρηση.

Ακόμα, η ποιότητα των ρωσικών οχημάτων έχει πέσει σημαντικά, μιας και η έλλειψη τεχνογνωσίας και αναλώσιμων από τις εταιρείες της «Δύσης», έχουν πλήξει σημαντικά την εταιρεία.

Kamaz 3

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τα κέρδη της Kamaz για το πρώτο εξάμηνο του 2024 να ανέλθουν στα 6,7 εκ. ευρώ, ποσό που είναι 20 φορές μικρότερο από αυτό του αντίστοιχου περσινού διαστήματος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την ίδια στιγμή, ο κύκλος εργασιών της ρωσικής εταιρείας ανήλθε στο 1,5 δισ. ευρώ, ποσό που έχει μειωθεί κατά 14,9%. Προφανώς, μετά το διαζύγιο της μάρκας από την Daimler, όλα παρουσιάζουν καθοδική τάση και το χειρότερο για την ρωσική εταιρεία κατασκευής βαρέων οχημάτων είναι ότι οι προβλέψεις κάνουν λόγο για ακόμα μεγαλύτερη πτώση.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ