Άσχημα νέα για μεγάλη εταιρεία -Λουκέτο σε δύο εργοστάσια βγάζει στον δρόμο 1.000 υπαλλήλους

Εργοστάσιο αυτοκινήτου

Τη νέα τους επαγγελματική στέγη θα χρειαστεί να αναζητήσουν περίπου 1.000 εργαζόμενοι ενός εκ των κορυφαίων εταιρειών κατασκευής εξαρτημάτων για αυτοκίνητα.

«Λουκέτο» σε δύο εργοστάσια και ένα ερευνητικό κέντρο της αποφάσισε να βάλει η γαλλική εταιρεία κατασκευής εξοπλισμού για τα αυτοκίνητα Valeo, όπως ανακοίνωσε την Τρίτη 16 Ιουλίου, κάτι το οποίο ίσως επηρεάσει γύρω στους 1.000 εργαζομένους της.

Ειδικότερα, η εταιρεία αποφάσισε να κλείσει ένα εργοστάσιο κατασκευής εξαρτημάτων για αυτοκίνητα στην κοινότητα L'Isle-d'Abeau στο διαμέρισμα Isere και ένα ακόμη στο La Suze στο διαμέρσιμα Sarthe, όπως και το κέντρο R&D (Έρευνας και Ανάπτυξης) στον νομό Yvelines.

Όπως αναφέρουν διεθνή ειδησεογραφικά Μέσα, επικαλούμενα δηλώσεις ενός εκπροσώπου της εταιρείας, τα εργοστάσια επλήγησαν από τη μειωμένη ζήτηση για εξαρτήματα αυτοκινήτων, ενώ το ερευνητικό κέντρο θα χρειαζόταν μια εκτενή και κοστοβόρα αναβάθμιση προκειμένου να συνεχίσει να λειτουργεί.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
valeo

Επισημαίνεται δε ότι το εργοστάσιο της εταιρείας στο L'Isle-d'Abeau, όπου απασχολούνται 350 εργαζόμενοι, είχε μετασχηματιστεί προκειμένου να παράγει συστήματα για τον εξηλεκτρισμό αυτοκινήτων, ποδηλάτων, σκούτερ, μοτοσικλετών και άλλων οχημάτων, αλλά η ζήτηση για τις εν λόγω τεχνολογίες παρέμεινε φτωχή, εν μέσω μείωσης των πωλήσεων ηλεκτρικών ΙΧ.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας, στο τραπέζι έχουν πέσει διάφορες λύσεις για την επόμενη μέρα των εγκαταστάσεων, συμπεριλαμβανομένου του ενδεχομένου να πωληθούν σε κινεζικές εταιρείες, οι οποίες όπως αναφέρουν γαλλικά ΜΜΕ, έχουν προκαλέσει ισχυρά πλήγματα στους κατασκευαστές εξαρτημάτων αυτοκινήτων της Δύσης και διεκδικούν με ολοένα και μεγαλύτερες αξιώσεις μερίδιο από την «πίτα».

Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι το περασμένο έτος στη λίστα με το τοπ 10 των κατασκευαστών εξαρτημάτων για αυτοκίνητα εισήλθαν 3 ασιατικά brands, συμπεριλαμβανομένων ενός κορεατικού και ενός ιαπωνικού.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
valeo car parts

Από τη μεριά τους τα συνδικάτα κατηγορούν τη Valeo ότι επέλεξε τον εύκολό δρόμο, πολλώ δε μάλλον όταν τα καθαρά κέρδη της το περασμένο έτος ανήλθαν σε 221 εκατ. ευρώ (-4% συγκριτικά με το 2022).

Σημειώνεται ότι η Valeo δεν είναι η μοναδική γαλλική εταιρεία κατασκευής εξαρτημάτων για αυτοκίνητα που λαμβάνει μια οδυνηρή για το εργατικό δυναμικό απόφαση.

Τον περασμένο Φεβρουάριο ήταν η Forvia που ανακοίνωσε ότι θα απολύσει συνολικά 10.000 εργαζομένους στην Ευρώπη, συρρικνώνοντας το εργατικό δυναμικό της κατά 13%, στο πλαίσιο μιας προσπάθειας να περιορίσει τα έξοδά της αλλά και να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά της.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ