Η Radford Motors αποκάλυψε την -αστρονομική- τιμή του hypercar της, Type 62-2 Track Car Edition, που αποδίδει μεν “μόνο” 710 ίππους αλλά σημειώνει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 2,2 δευτερόλεπτα.
To Radford Type 62-2 αποκαλύφθηκε στη φετινή Ανάβαση του Pikes Peak, και τώρα η βρετανική εταιρεία παρουσίασε και την παραλλαγή Type 62-2 Track Car Edition - η οποία, όπως εύκολα μπορείτε να συμπεράνετε, μπορεί να χρησιμοποιείται αποκλειστικά στην πίστα. Αυτό σημαίνει ότι οι αγοραστές του θα πρέπει να καταβάλλουν το ποσό του ενός εκατομμυρίου δολαρίων για ένα αυτοκίνητο που δεν θα επιτρέπεται να χρησιμοποιούν στο δρόμο.
Η Radford, της οποία συνιδρυτής είναι ο πρωταθλητής της F1 του 2009 Jenson Button, διαθέτει βεβαίως και την έκδοση δρόμου Type 62-2. Την παρουσίασε το 2021, και μέχρι το τέλος εκείνου του έτους ολοκλήρωσε τις δοκιμές εξέλιξής της. Άντλησε την σχεδιαστική της έμπνευση από την αγωνιστική Lotus Type 62 από τα τέλη της δεκαετίας του 1960, και αρκετά από τα εξαρτήματά της από τη σύγχρονη Evora.
BUY NOW
Σε σχέση με την έκδοση παραγωγής, το Radford Motors Type 62-2 Track Edition έχει πλατύτερο αμάξωμα κατά 15 εκατ. και ανθρακονημάτινο μονοκόκ για το κόκπιτ του οδηγού. Οι αλλαγές αυτές έχουν επιφέρει και τροποποιήσεις στο σασί, στο σχεδιασμό του δαπέδου και στη γεωμετρία της ανάρτησης. Το βάρος αυτής της αγωνιστικής μηχανής δεν ξεπερνά τα 860 κιλά, και επαφίεται στα τεράστια αεροδυναμικά του βοηθήματα για να πετυχαίνει την πρόσφυση στην πίστα.
Ο κινητήρας του βρίσκεται στο κέντρο -πίσω από τα καθίσματα των δύο επιβατών- και πρόκειται για μια μονάδα V6 χωρητικότητας 3.5 λίτρων, που αποδίδει 710 ίππους. Δεν είναι πολλοί, για τα σημερινά δεδομένα των hypercars, αλλά το προσόν του αυτοκινήτου βρίσκεται στην αναλογία κιλών ανά ίππο - που του χαρίζει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 2,2'' και τελική ταχύτητα 257 km/h.
Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω σειριακού κιβωτίου με paddles στο τιμόνι, ενώ σημαντικές ενισχύσεις έχουν γίνει και στο σύστημα ψύξης. Σημειώνεται ότι ο ίδιος κινητήρας στην έκδοση δρόμου αποδίδει 430, 500 ή 600 ίππους, κατ' επιλογήν του αγοραστή. Επίσης, συνδέεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με αυτόματο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη. Η παραγωγή του είναι περιορισμένη στα 62 αντίτυπα.
Όπως είπε ο Button για το Radford Motors Type 62-2 Track Car Edition, αυτό είναι το αυτοκίνητο που βασίστηκε σε εκείνο του Pikes Peak, και πρόκειται για “ένα μηχάνημα που έχει σχεδιαστεί για να δαμάσει το βουνό”.
Καθεμία από τις παραγγελίες του Track Car Edition κατασκευάζεται μεμονωμένα από τη βρετανική εταιρεία. Έτσι, κάθε αγοραστής μπορεί να επιλέξει αν θέλει ένα ή δύο καθίσματα, καθώς και αν το αυτοκίνητο θα είναι αριστεροτίμονο ή δεξιοτίμονο. Επίσης, η Radford Motors θα συνεργάζεται στενά με όσους θέλουν να προσαρμόσουν το αυτοκίνητό τους για την αγωνιστική τους συμμετοχή στις Αναβάσεις του Pikes Peak των ΗΠΑ ή του Goodwood της Βρετανίας.