Η γερμανική και η κινεζική εταιρεία έφτασαν σε συμφωνία για την από κοινού εξέλιξη και παραγωγή μιας νέας γενιάς ηλεκτρικών αυτοκινήτων - που εκτός των άλλων θα επιλύσει τα προβλήματα της πλατφόρμα SSP.
Ο όμιλος Volkswagen διατηρεί ήδη συνεργασία με τη SAIC για την κατασκευή αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά τώρα θα την επεκτείνει και στον τομέα των ηλεκτρικών. Με τον τρόπο αυτό η Audi θα θεμελιώσει τη θέση της στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Κίνας.
Πέραν αυτού, όμως, θα συμβάλλει και στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που οι Γερμανοί αντιμετωπίζουν με το λογισμικό και την εξέλιξη της νέας αρχιτεκτονικής SSP, τα οποία καθυστερούν την έλευση και παραγωγή νέων ηλεκτρικών μοντέλων.
BUY NOW
Με τα μέχρι στιγμής δεδομένα η εξέλιξη της SSP έχει ορίζοντα εξέλιξης και ολοκλήρωσής της το 2008 ή 2029, αλλά δέσμευση της Audi να παράγει μόνο EV από το 2026 κάνει ιδιαίτερα πιεστικό το χρονοδιάγραμμα. Κατά συνέπεια, η λύση μιας συνεργασίας με έναν άλλο τεχνολογικό κολοσσό έμοιαζε σχεδόν αναγκαία.
Η συμφωνία της Audi με τη SAIC δεν έχει επισημοποιηθεί ακόμη, αλλά πρόσφατα η κινεζική εταιρεία έγραψε στην ιστοσελίδα της πως «όλες οι ενδιαφερόμενες πλευρές συμφωνούν ότι η κινεζική αγορά αυτοκινήτου βρίσκεται εμπρός στη μεγαλύτερη μεταμόρφωση της ιστορίας της. Για το σκοπό αυτό θα εργαστούμε μαζί σε μια στρατηγική που εγγυάται την επιτυχία μας».
Η Audi πουλάει ήδη τα Q4 e-tron και Q5 e-tron στην Κίνα. Ήδη συνεργάζεται με τη FAW, μια κινεζική εταιρεία που γεννήθηκε από τον όμιλο Great Wall, αλλά σε αυτή την περίπτωση ο στόχος είναι μόνο η κατασκευή ενός εργοστασίου στην Κίνα για την παραγωγή αυτοκινήτων βασισμένων στη νέα πλατφόρμα PPE, που θα χρησιμοποιείται σε ηλεκτρικά όπως τα Audi A6 e-tron και Q6 e-tron και οι Porsche Macan EV και Cayenne EV.