Με τη βοήθεια της ιταλικής Auto EVO, το κινέζικης πρόελευσης διπλοκάμπινο Cross 4 pick up ήρθε στην Ευρώπη με κύριο χαρακτηριστικό την ιδιαίτερα ελκυστική τιμή του.
Η νεοσύστατη ιταλική Auto EVO θέλει να κάνει αισθητή την παρουσία της στις ευρωπαϊκές αγορές και ένα από τα «όπλα» που έχει στη φαρέτρα της είναι το pick up Cross 4.
Το Cross 4, με το οποίο η ιταλική εταιρεία ευελπιστεί να πάρει ένα μερίδιο από την πίτα των Ford Ranger και Toyota Hilux, είναι στην πραγματικότητα το T8 Pro της κινέζικης JAC Motors.
BUY NOW
Το pick up κατασκευάζεται και συναρμολογείται στην Κίνα και έπειτα έρχεται στην Ιταλία. Εκεί οι άνθρωποι της Auto EVO κάνουν όλες τις απαραίτητες μετατροπές που μπορούν για να το προσαρμόσουν περισσότερο στα ευρωπαϊκά δεδομένα και έπειτα το διαθέτουν με τα δικά τους σήματα.
Με μήκος 5,3 μ. το διπλοκάμπινο Cross 4 μπορεί να φιλοξενήσει πέντε άτομα στο ευρύχωρο εσωτερικό του και το ωφέλιμο φορτίο φτάνει στα 830 κιλά. Το ωφέλιμο πλάτος της καρότσας είναι 1,52 μ. όσο και το μήκος της ενώ το ύψος φτάνει στα 470 χλστ.
Για την κίνηση του pick up φροντίζει ένας δίλιτρος κινητήρας πετρελαίου, ο οποίος αποδίδει 136 ίππους και 320 Nm ροπής και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίο έχει και κοντές σχέσεις. Το εν λόγω μοτέρ προσφέρει τελική ταχύτητα 150 χλμ./ώρα και κατανάλωση κατά το πρότυπο WLTP στα 11 λτ./100 χλμ.
Η επιλεκτική 4κινηση είναι φυσικά μέρος του στάνταρ εξοπλισμού, ενώ άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του EVO Cross 4 είναι η απόσταση από το έδαφος που φτάνει στα 220 χλστ. και η δυνατότητα υδάτινου περάσματος με ύψος έως 1,2 μέτρα.
Η προσιτή για την κατηγορία τιμή, που φτάνει στην Ιταλία στα 24.100 και στην Ισπανία στα 24.700 ευρώ, συνοδεύεται και από μία αρκετά μεγάλη λίστα εξοπλισμού που κάνει το μοντέλο Auto EVO να φαντάζει, τουλάχιστον στα χαρτιά, ως ευκαιρία.
Στη μία και μοναδική έκδοση που είναι διαθέσιμο στην ισπανική αγορά το pick-up φέρει στον στάνταρ εξοπλισμό του όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης (ABS, ESC, EBD), σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, επένδυση δερματίνης στο εσωτερικό, τροχούς αλουμινίου 18 ιντσών, multimedia σύστημα με οθόνη αφής εννέα ιντσών και συμβατότητα με Android Auto και Apple CarPlay, αλλά και ποδιές και roll bar. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται επιπλέον αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα θέασης 360 μοιρών. Απομένει να δούμε αν το εν λόγω μοντέλο θα εισαχθεί κάποια στιγμή και στη χώρα μας.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ