Ποια αξεσουάρ αυτοκινήτου θα απαγορευτούν σύντομα -Τι πρέπει να ξέρεις

chrome handle

Τα τμήματα Έρευνας και Εξέλιξης της αυτοκινητοβιομηχανίας δουλεύουν ακατάπαυστα και σε συνδυασμό με τις νέες προδιαγραφές που ορίζει η Ε.Ε., αναμένεται να δούμε σύντομα πολλές αλλαγές στην αυτοκίνηση.

Η Ε.Ε. έχει προχωρήσει σε αλλαγές των προδιαγραφών ορισμένων αξεσουάρ για το αυτοκίνητο, ασφάλειας ή μη, όπως για παράδειγμα την απαγόρευση πώλησης των παιδικών καθισμάτων R44 από τις αρχές Σεπτεμβρίου και ενός συγκεκριμένου τύπου βαφής/διακοσμητικού αυτοκινήτων που είναι αρκετά συνηθισμένο.

Εδώ και αρκετά χρόνια κυκλοφορούν στην αγορά παιδικά καθίσματα που συμμορφώνονταν με τις προηγούμενες προδιαγραφές, γνωστές ως R44, καθώς και με αυτές που θα ισχύουν για τα επόμενα χρόνια με τα αρχικά R129 ή γνωστές και ως i-Size.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
R44 SEAT

Στις πρώτες κατηγοροποιούνται ανάλογα με το βάρος των παιδιών, ενώ στις νεότερες λήφθηκε υπόψη το ύψος του παιδιού και αποφασίστηκε η θέση καθίσματος να είναι στραμμένη προς τα πίσω για μεγαλύτερο διάστημα. Σχετικά με το τελευταίο, πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι πρέπει να ταξιδεύετε με αυτόν τον τρόπο μέχρι τους 15 μήνες, αν και πολλοί οργανισμοί ασφάλειας είναι υπέρ της παράτασής του έως και 4 χρόνια, αν είναι δυνατόν.

Εξάλλου, το γεγονός ότι όλα τα παιδικά καθίσματα που πωλούνται στην αγορά πληρούν το πρότυπο R129 είναι κάτι που μας ωφελεί όλους. Πέρα από το γεγονός ότι προσαρμόζονται καλύτερα στον σωματότυπο των παιδιών σε σχέση με τα R44, υποβάλλονται και σε πολύ πιο αυστηρά τεστ που προστατεύουν καλύτερα τους μικρούς επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος.

R129 SEAT
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τι θα γίνει όμως με τα καθίσματα R44; Λαμβάνοντας υπόψη ότι δεν θα τα βρείτε πλέον στα καταστήματα, πολλά από αυτά σίγουρα θα καταλήξουν σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες πώλησης μεταχειρισμένων ειδών.

Αντιλαμβανόμαστε ότι τα παιδικά καθίσματα είναι ακριβά, αλλά είναι πάντα προτιμότερο να χρησιμοποιείτε τα πιο σύγχρονα, ειδικά εάν συμμορφώνονται με τις νόρμες R129, παρά με ένα μεταχειρισμένο του οποίου η αποτελεσματικότητα μπορεί να έχει «μειωθεί». Δεν χωράνε τσιγκουνιές όταν πρόκειται για την ασφάλεια των παιδιών μας.

Αλλάζοντας θέμα, αλλά πάντα από τον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας, πρέπει να θυμόμαστε ότι φέτος η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει απαγορεύσει στους κατασκευαστές αυτοκινήτων να χρησιμοποιούν φινιρίσματα χρωμίου στα οχήματά τους, λόγω περιβαλλοντικών και υγειονομικών θεμάτων.

Chrome tip

Αυτό που πολεμά η Ε.Ε. είναι το εξασθενές χρώμιο, γνωστό και ως χρωμικό οξύ, που αποτελεί έναν από τους πλέον επικίνδυνους ρύπους. Επιπλέον, αυτή η ένωση έχει αποδειχθεί ότι είναι καρκινογόνος, ακόμη και σε επίπεδα υψηλότερα από αυτά που παράγονται από κινητήρες ντίζελ. Εάν υπάρξει άμεση επαφή με αυτό μέσω εισπνοής, μπορεί να προκαλέσει μια σειρά από αναπνευστικά προβλήματα μέχρι καρκίνο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το εξασθενές χρώμιο δεν βρίσκεται μόνο στις βαφές αυτοκινήτων σήμερα, αλλά και σε άλλα μέρη όπως διακοσμητικά εξατμίσεων, πλαίσια παραθύρων ή εξωτερικές χειρολαβές. Αυτό που κάνουν τώρα ορισμένοι κατασκευαστές, όπως η Renault για παράδειγμα, είναι να επιτυγχάνουν το ίδιο αποτέλεσμα μέσω άλλων υλών που χρησιμοποιούν ψευδάργυρο ή νικέλιο.

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ