Η λύση που αλλάζει τα δεδομένα -Έτσι κρατούν ζωντανούς τους κινητήρες βενζίνης

E20 Fuel 1

Ένα φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο υπόσχεται να κρατήσει ζωντανούς τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Παρόλο που η ηλεκτροκίνηση προβάλλει ως το νέο μεγάλο, αναπόφευκτο, κεφάλαιο στον κόσμο των τεσσάρων τροχών, συνεχίζουν να υπάρχουν και αυτοί που θεωρούν ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν έχουν… πει την τελευταία τους λέξη και επομένως μπορούν να συνεχίσουν να έχουν κάποιο ρόλο στην αυτοκίνηση του μέλλοντος.

Ανάμεσα σε όσους αρνούνται να συμφιλιωθούν με την ιδέα ότι τα αυτοκίνητα με θερμικά μοτέρ θα περάσουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας είναι και ο Frank Obrist, ιδρυτής της αυστριακής εταιρείας Obrist Group που έχει μακρά ιστορία στην εξέλιξη συνθετικών καυσίμων.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σύμφωνα με διεθνή Μέσα, η Obrist Group σε συνεργασία με τις εταιρείες EWU Tech Limited και DSE Green Technology Limited θα επενδύσουν πάνω από 10 δισ. ευρώ για τη δημιουργία εργοστασίων στη Ναμίμπια, την Αίγυπτο, την Ταϊλάνδη και τις ΗΠΑ, προκειμένου να παράγουν «πράσινη» μεθανόλη, που όπως αναφέρει ο Obrist, όχι μόνο δεν επιβαρύνει το περιβάλλον, αλλά για την παραγωγή της από την ατμόσφαιρα απομακρύνονται περισσότεροι ρύποι από όσους εκπέπονται κατά την καύση της.

Η διαδικασία παραγωγής του καυσίμου έχει ως εξής: Σε κάθε εργοστάσιο θα υπάρχει μια τεράστια έκταση ηλιακών πάνελ που θα παράγει «πράσινη» ενέργεια. Αυτή θα χρησιμοποιείται αφενός για την άντληση θαλλασινού νερού, από το οποίο, μέσω ηλεκτρόλυσης θα διαχωρίζεται το υδρογόνο από το οξυγόνο, και αφετέρου για τη δέσμευση CO2 από την ατμόσφαιρα μέσω τεράστιων πύργων.

obrist group afuel
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το υδρογόνο μαζί με το διοξείδιο του άνθρακα στη συνέχεια - και πάλι με τη βοήθεια «πράσινης» ενέργειας- θα μετατρέπονται σε αυτήν την υγρή μεθανόλη, για την οποία η Obrist έχει ήδη καταχωρίσει το εμπορικό σήμα aFuel.

Το καύσιμο στη συνέχεια αποθηκεύεται σε δεξαμενές, από τις οποίες μεταφέρεται μέσω αγωγών σε ποντοπόρα πλοία. Σύμφωνα με τον Frank Obrist, «κάθε χιλιόμετρο που διανύει ένα όχημα που τροφοδοτείται με το aFuel έχει θετική επίδραση στο περιβάλλον».

Σε πρώτη φάση, το εργοστασίο που θα δημιουργήσουν οι εταιρείες στις ΗΠΑ θα προμηθεύει την αεροπορική βιομηχανία, αλλά το εν λόγω καύσιμο θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από τα ποντοπόρα πλοία που θα το μεταφέρουν. Φυσικά, θα μπορεί να κινεί και αυτοκίνητα, κρατώντας ζωντανούς τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ