Η Honda ανακοίνωσε και επίσημα την άφιξη του νέου ZR-V επί ευρωπαϊκού εδάφους αλλά και του νέου CR-V, διαθέσιμου για πρώτη φορά σε plug-in υβριδική έκδοση.
Έχοντας ως βάση το Civic, η Honda δημιούργησε το νέο ZR-V με στόχο το SUV της να αποτελέσει τον συνδετικό κρίκο στη γκάμα της ιαπωνικής εταιρείας μεταξύ του HR-V και του νέου CR-V.
Το νέο μικρομεσαίο SUV της Honda φέρει και το e:HEV υβριδικό σύστημα κίνησης των Ιαπώνων που χρησιμοποιείται στο Civic, το οποίο έχει στον πυρήνα του τον εν σειρά 4κύλινδρο κινητήρα των δύο λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες.
BUY NOW
Η Honda κάνει λόγο για φιλικότητα κατά την οδήγηση που συνδυάζεται και με δυναμική συμπεριφορά, ενώ σχεδιαστικά το ZR-V ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία των Ιαπώνων.
Για το εσωτερικό του νέου μικρομεσαίου SUV η Honda αναφέρει πολλές έξυπνες και πρακτικές λύσεις αναφορικά με τη δυνατότητα αποθήκευσης αντικειμένων αλλά και χώρο αποσκευών που φτάνει έως και τα 1.291 λίτρα. Και σε αυτή την περίπτωση έχει γίνει χρήση μαλακών υλικών στην καμπίνα με τους επιβαίνοντες να «συνδέονται» με τον έξω κόσμο μέσω των πιο σύγχρονων λύσεων που χρησιμοποιεί η Honda για το multimedia σύστημά της.
Προς το παρόν η Honda δεν έχει κάνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες αναφορικά με τα ακριβή χαρακτηριστικά του νέου ZR-V, κάτι που αναμένεται να γίνει τις επόμενες ημέρες.
Αναφορικά με τις λεπτομέρειες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά το παραπάνω ισχύει και για το νέο CR-V, το οποίο είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το ZR-V.
Το νέο CR-V θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές σε full υβριδική έκδοση e:HEV, ενώ αυτή είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της ιαπωνικής εταιρείας που φέρνει στην Ευρώπη ένα μοντέλο με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, δίνοντας στο κοινό και δεύτερη επιλογή για το μεσαίου SUV της.
Το e:PHEV plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης της Honda βασίζεται στο e:HEV και δίνει τη δυνατότητα παρατεταμένης κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά χάρη στην προσθήκη της μεγαλύτερης συστοιχίας μπαταριών. Η εν λόγω μπαταρία μπορεί να κινήσει το νέο CR-V σε απόσταση έως και 82 χιλιομέτρων σύμφωνα με τη Honda χωρίς να ενεργοποιηθεί ο θερμικό κινητήρας και για τη φόρτιση της σε Wallbox χρειάζονται 2,5 ώρες.
Σχεδιαστικά το νέο CR-V μοιάζει να αποτελεί εξέλιξη του απερχόμενου μοντέλου ενσωματώνοντας και αυτό με τη σειρά του τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν και τα υπόλοιπα σύγχρονα Honda. Οι Ιάπωνες αναφέρουν επίσης ότι η full υβριδική έκδοση θα διαφέρει από την plug-in στη σχεδίαση της μάσκας.
Στον τομέα της εργονομίας η Honda κάνει λόγο για αυξημένη ορατότητα για τον οδηγό, ο οποίος πλέον έχει καλύτερη οπτική επαφή με τα άκρα του αμαξώματος, κάτι πολύ χρήσιμο στις μανούβρες στους στενούς αστικούς δρόμους ή κατά το παρκάρισμα.
Η ευρυχωρία της καμπίνας έχει επίσης βελτιωθεί με το CR-V να έχει μεγαλώσει σε όλες τις κύριες διαστάσεις του με αύξηση του μεταξονίου κατά 40 χλστ. που βελτιώνει τον χώρο για τους πίσω επιβάτες, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους καθίσματα που μεταβάλλουν την κλίση της πλάτης, η οποία ρυθμίζεται σε οχτώ διαφορετικές θέσεις. Αυξημένη κατά 18% είναι και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ.
Βελτιώσεις έχουν γίνει και στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού με το νέο CR-V να είναι το πρώτο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας που φέρει το νέο «πακέτο» Sensing 360, το οποίο προσφέρει κάλυψη προς οποιαδήποτε κατεύθυνση γύρω από το αυτοκίνητο.