Αυτές είναι οι νέες BMW X5 Μ και X6 M των 625 ίππων

BMW X5 M - X6 M

Η BMW M αναβαθμίζει τις προδιαγραφές των κορυφαίων SUV της γκάμας της, χαρίζοντας στις επιβλητικές BMW X5 M και X6 M νέα εξοπλιστικά χαρακτηριστικά και έναν εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύνολο 625 ίππων.

Η νέα BMW X5 M Competition και η νέα BMW X6 M Competition διαθέτουν έναν νέο V8 κινητήρα με τεχνολογία 48V και μέγιστη ισχύ 460 kW/625 hp, ανανεωμένη εξωτερική σχεδίαση και σύστημα ελέγχου/λειτουργίας iDrive τελευταίας γενιάς, με κυρτή οθόνη BMW Curved Display και BMW Operating System 8.

Το αναβαθμισμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης και ο εξηλεκτρισμός έχουν ως αποτέλεσμα μια ακόμη πιο άμεση παροχή ισχύος. Οι φρέσκες σχεδιαστικές πινελιές τονίζουν τη δυναμική και πολυτελή αίσθηση των δύο μοντέλων. Η ψηφιακή τεχνολογία δεν βελτιστοποιεί μόνο τον έλεγχο και τη λειτουργία, αλλά υποστηρίζει και τις εξελίξεις στον τομέα της αυτοματοποιημένης οδήγησης και των συστημάτων στάθμευσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
BMW X5 M - X6 M

Τα πρώτα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH με τεχνολογία 48 V

Η τελευταία γενιά του συστήματος κίνησης που χρησιμοποιείται στη νέα BMW X5 M Competition και τη νέα BMW X6 M Competition σηματοδοτεί το ντεμπούτο της τεχνολογίας 48V στα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της μάρκας. Ένας ηλεκτροκινητήρας ενσωματωμένος στο συμπαγές κέλυφος του οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic παρέχει έως 9 kW/12 hp επιπλέον ισχύ και 200 Nm ροπής, ενώ λειτουργεί και ως μίζα-γεννήτρια τοποθετημένη στον στροφαλοφόρο άξονα.

Η απαιτούμενη ενέργεια παρέχεται από μια μπαταρία 48V που βρίσκεται στο χώρο του κινητήρα. Η μπαταρία φορτίζεται μέσω της άκρως αποδοτικής προσαρμοζόμενης ανάκτησης κατά την πέδηση και το ρολάρισμα.

Η τεχνολογία 48V συνδυάζεται με ένα νέο κινητήρα M TwinPower Turbo V8. Εκτός από την cross-bank πολλαπλή εξαγωγής, η μονάδα των 4,4-λίτρων διαθέτει τώρα επίσης ενισχυμένο στροφαλοφόρο άξονα, περαιτέρω εξελιγμένη υπερτροφοδότηση, νέο αγωγό εισαγωγής αέρα, βελτιστοποιημένο σύστημα παροχής λαδιού και διαδικασία διαχωρισμού του λαδιού. Ο κινητήρας αποδίδει 750 Nm ροπής μεταξύ 1.800 και 5.800 σ.α.λ. και 460 kW/625 hp στις 6.000 σ.α.λ.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
BMW X5 M - X6 M

Η πιο άμεση απόκριση και η ευστροφία του V8 κινητήρα, σε συνδυασμό με την ώθηση που παρέχει ο ηλεκτροκινητήρας, απογειώνουν τις επιδόσεις για τις οποίες φημίζονται τα αυτοκίνητα M σε ένα ακόμη πιο συναρπαστικό επίπεδο.

Η νέα BMW X5 M Competition και η BMW X6 M Competition επιταχύνουν από τα 0 έως τα 100 km/h σε 3,9 δευτερόλεπτα. Ο πιο ζωηρός χαρακτήρας του συστήματος κίνησης γίνεται ξεκάθαρα αντιληπτός στις απότομες επιταχύνσεις.

Το στάνταρ σύστημα εξάτμισης M Sport με ηλεκτρικά ελεγχόμενα πτερύγια προάγει την εμπειρία απόδοσης με έναν συναρπαστικό ήχο. Οι νέοι καταλυτικοί μετατροπείς, από την άλλη, συνεισφέρουν στις βελτιωμένες εκπομπές ρύπων του βενζινοκινητήρα.

BMW X5 M - X6 M
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η ισχύς του κινητήρα μεταφέρεται με τη βοήθεια μιας νέας έκδοσης του οκτατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων M Steptronic με Drivelogic, το οποίο προσφέρει μια επιλογή τριών ρυθμίσεων όσον αφορά τις αλλαγές ταχυτήτων τόσο στην αυτοματοποιημένη όσο και στη χειροκίνητη λειτουργία. Τα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, βελτιστοποιημένο setup και ταχύτερη αμεσότητα στις αλλαγές σχέσεων.

Η νέα BMW X5 M Competition και η BMW X6 M Competition ενισχύουν την ξεχωριστή εμπειρία επιδόσεων που προσφέρουν, με μία νέα τροποποιημένη έκδοση του συστήματος τετρακίνησης M xDrive, που συνεργάζεται με το Ενεργό Διαφορικό M του πίσω άξονα. Το μενού M Setup επιτρέπει στον οδηγό να μεταβαίνει από την προεπιλεγμένη ρύθμιση 4WD στη λειτουργία 4WD Sport, η οποία καθιστά δυνατή την εκτέλεση ελεγχόμενων ντριφτ, κατανέμοντας την ισχύ με σαφή έμφαση στους πίσω τροχούς.

Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει την προσαρμοζόμενη ανάρτηση M Professional με νέας σχεδίασης ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς. Μια τροποποιημένη εφαρμογή του συστήματος διεύθυνσης M Servotronic έχει ως αποτέλεσμα ένα λόγο υποπολλαπλασιασμού που ευνοεί ακόμη περισσότερο το δυναμικό χειρισμό. Τα συνθετικά φρένα M λειτουργούν σε συνδυασμό με το τελευταίας γενιάς ενσωματωμένο σύστημα πέδησης σε μια διάταξη ειδική για μοντέλα M που προσφέρει στον οδηγό δύο ρυθμίσεις αίσθησης του πεντάλ.

BMW X5 M - X6 M
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αντί να είναι απλώς διασυνδεδεμένα με το DSC (Dynamic Stability Control) όπως πριν, το σύστημα τετρακίνησης M xDrive και το Ενεργό Διαφορικό M λειτουργούν επίσης σε συνδυασμό με την τεχνολογία ελέγχου ολίσθησης που βασίζεται σε έναν ειδικά σχεδιασμένο ενεργοποιητή (near-actuator wheel slip limitation) - για πρώτη φορά στις νέες BMW X5 M Competition και BMW X6 M Competition. Αυτό εξασφαλίζει ακόμα ταχύτερες και πιο ακριβείς αντιδράσεις σε αλλαγές της οδηγικής κατάστασης, μαζί με μεγαλύτερη πρόσφυση.

Και τα δύο μοντέλα διατίθενται στάνταρ με τροχούς ελαφρού κράματος M 21-ιντσών μπροστά σε συνδυασμό με τροχούς αλουμινίου M 22 ιντσών πίσω. Οι σφυρήλατοι τροχοί M με τις ίδιες διαστάσεις διατίθενται ως προαιρετικός εξοπλισμός και περιλαμβάνουν μια νέα έκδοση σε φινίρισμα Jet Black.

Η σπορ υπεροχή και μία αίσθηση εξωστρέφειας πρωταγωνιστούν στην εξωτερική σχεδίαση της νέας BMW X5 M Competition και της νέας BMW X6 M Competition. Η πιο επιβλητική παρουσία οφείλεται κυρίως στη νέα αισθητική του εμπρός τμήματος. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν πλέον νέους προβολείς LED matrix με προσαρμοζόμενο έλεγχο και αντιθαμβωτική δέσμη μεγάλης σκάλας φώτων BMW Selective Beam.

BMW X5 M - X6 M
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το περίγραμμα των νέων μονάδων των προβολέων είναι κατά 35 χιλιοστά στενότερο σε σχέση με τα απερχόμενα μοντέλα. Κατόπιν παραγγελίας διατίθενται επίσης φώτα M Shadowline, προαιρετικά. Η μάσκα νεφρών της BMW έχει πλέον ολόμαυρο χρώμα. Οι οριζόντιες μπάρες της μάσκας νεφρών και το διευρυμένο σήμα του μοντέλου προσθέτουν μερικές εντυπωσιακές πινελιές. Επιπλέον, η μάσκα νεφρών της BMW και η κεντρική κάτω εισαγωγή αέρα σχηματίζουν τώρα μια ενιαία μαύρη περιοχή σχήματος Χ.

Στο επίκεντρο των σχεδιαστικών αναβαθμίσεων του εσωτερικού των νέων BMW X5 M Competition και BMW X6 M Competition βρίσκεται η κυρτή οθόνη BMW Curved Display, η οποία προσδίδει στο κλασικό M cockpit μια σύγχρονη νότα αποκλειστικότητας.

Αποτελείται από μια οθόνη πληροφοριών 12,3 ιντσών πίσω από το τιμόνι και μια οθόνη ελέγχου 14,9 ιντσών, με μια ενιαία γυάλινη επιφάνεια να ενσωματώνει και τις δύο. Από την απτική επιφάνεια της οθόνης ελέγχου ο οδηγός μπορεί να ελέγχει ψηφιακά πολλές λειτουργίες, με αποτέλεσμα έναν αισθητά μειωμένο αριθμό κουμπιών και χειριστηρίων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ