Αυτή είναι η Continental GT Speed που φέρνει τη Bentley στην υβριδική εποχή

Bentley Continental GT Speed

Ξεχάστε τους W12 κινητήρες, ένα ακόμα κάστρο, αυτό της Bentley, έπεσε. Και νέα Continental GT Speed που μόλις αποκαλύφθηκε, θα έχει υβριδικό σύνολο 782 αλόγων!

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Αυτή η μεγάλη «κρυφή» αλλαγή ήρθε μαζί με το facelift των Continental GT και GTC Speed. Πέραν αυτού, οι αλλαγές δεν είναι τόσο αισθητές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ίδιο σχεδιαστικό DNA, με ελαφρώς διαφοροποιημένη μάσκα αλλά νέους matrix-LED προβολείς αντί της τετράδας προβολέων του απερχόμενου μοντέλου. Διαφοροποιημένα είναι και τα πίσω φωτιστικά σώματα, με ιδιαίτερου σχεδιασμού LED.

Το εσωτερικό παραμένει κι αυτό γνώριμο, με βελτιώσεις στο πέπλο ασφαλείας ADAS, νέο σύστημα infotainment με δυνατότητα ασύρματης συνδεσιμότητας, νέο καπιτονέ σχέδιο στα καθίσματα, τρεις επιλογές για κορυφαία ηχοσυστήματα και βελτιωμένη ηχομόνωση είναι μερικές από τις πινελιές αναβάθμισης.

Όμως όλα αυτά μάλλον εντάσσονται στον όρο «λεπτομέρειες». Η ουσία είναι στο πώς έγινε η ισχυρότερη Bentley που έχουμε δει. Χάρη στο υβριδικό σύνολο Ultra Performance, στο οποίο συνεργάζονται ένας V8 Twin Turbo κινητήρας χωρητικότητας 4.0 λίτρων κι ένας ηλεκτροκινητήρας. Ο πρώτος προσφέρει 600 PS ισχύος και 800 Nm ροπής ενώ ο δεύτερος συνεισφέρει με 190 PS και 450 Nm. Οι συνδυαστικές τους προσπάθειες ανεβάζουν τις απόλυτες τιμές στα 782 PS και 1000 Nm!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ίσως κάτι σας θυμίζει αυτή η διάταξη κι όχι τυχαία, αφού τη συναντάμε και σε άλλα υβριδικά θηρία του VW Group, όπως τη Lamborghini Urus SE και τις Porsche Panamera και Cayenne Turbo.

Όλη η ισχύς περνά στους τροχούς μέσω συστήματος μετάδοσης διπλού συμπλέκτη και 8 σχέσεων ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ζουμί από μπαταρία 25.9 kWh, η οποία είναι τοποθετημένη πίσω από τον πίσω άξονα. Η ηλεκτρική αυτονομία ορίζεται στα 81 χιλιόμετρα ενώ η πλήρης AC φόρτιση, σε πρίζα 11 kW, έρχεται σε 2 ώρες και 45 λεπτά.

Σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις, η GT Speed χρειάζεται 3.2 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα, την ώρα που η προκάτοχός της ήθελε 3.6 δευτερόλεπτα. Όσο για την τελική ταχύτητα, παρέμεινε στα 335 χλμ./ώρα. Όσο για τη GTC Speed, εύλογα είναι κατά τι πιο αργή. Τα 0-100 έρχονται σε 3.4 δευτερόλεπτα ενώ η τελική της ταχύτητα είναι στα 285 χλμ./ώρα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όλα αυτά, με το ανανεωμένο πολυτελές μοντέλο να έχει σύστημα πέδησης είτε με αεριζόμενα φρένα είτε, προαιρετικά, με κεραμικά. Εξοπλίζεται με το Bentley Performance Active Chassis που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει αερανάρτηση και τετραδιεύθυνση. Ενώ, το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης έχει κατανομή ροπής και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Η τιμή απόκτησης των νέων GT Speed και GTC Speed δεν ανακοινώθηκαν αλλά οι παραδόσεις τους στους λίγους και εκλεκτούς νέους κατόχους τους, θα αρχίσουν μετά το καλοκαίρι.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ