Η Ferrari παρουσίασε σήμερα τη νέα 296 GT3, το καινούργιο αγωνιστικό της για την κατηγορία GT3 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος αντοχής.
Η νέα Ferrari 296 GT3 θα διαδεχθεί την 488 GT3 ως το νέο αγωνιστικό της ιστορικής μάρκας, η οποία βασίζεται πάνω στην Ferrari 296 GTB, όμως διαθέτει 6κύλινδρο, τοποθετημένο στο κέντρο V6 turbo κινητήρα βενζίνης, όπως και η Ferrari 246 SP του αγωνιστικού παρελθόντος της μάρκας.
Βέβαια, ο κινητήρας αυτός έχει υποστεί πολλές βελτιώσεις ώστε να ακολουθήσει τις νόρμες της κατηγορίας GT3 και, σε σχέση με την 296 GTB, έχει έρθει πιο μπροστά και πιο κάτω στο πλαίσιο, ώστε να βελτιώσει τη στρεπτική ακαμψία (10% υψηλότερη σε σχέση με την 488 GT3) και να βοηθήσει σε ένα όσο το δυνατόν χαμηλότερο κέντρο βάρους.
BUY NOW
Η ανώτατη ισχύς του κινητήρα αγγίζει τους 600 ίππους στις 7.250 σ.α.λ. και η ροπή φθάνει έως και τα 710 Nm στις 5.500 σ.α.λ., ενώ συνδυάζεται με ένα νέο, ειδικά εξελιγμένο για το αυτοκίνητο σειριακό κιβώτιο μονού συμπλέκτη με 6 σχέσεις, που έχει τοποθετηθεί εγκάρσια ώστε να βοηθήσει στη συνολική αεροδυναμική και στην κατανομή του βάρους. Φυσικά υπάρχουν στο τιμόνι και τα απαραίτητα paddles για την αλλαγή των ταχυτήτων.
Πολύ δουλειά έχει γίνει και στο πεδίο της αεροδυναμικής του αυτοκινήτου με βάση πάντα τους κανονισμούς της FIA για την κατηγορία GT3, με το νέο bodykit της Ferrari να μπορεί να παράξει 20% περισσότερη κάθετη δύναμη σε σχέση με αυτό του προηγούμενου αγωνιστικού της μάρκας.
Στο εσωτερικό, έχει γίνει πλήρης επανασχεδιασμός συγκριτικά με το αντίστοιχο τμήμα της 488 GT3, ώστε να προσφερθεί κορυφαία εργονομία και ορατότητα για τους οδηγούς. Μάλιστα, πολλά χειριστήρια και λειτουργίες έχουν μεταφερθεί στο τιμόνι από το μονοθέσιο της Ferrari στη Formula 1, ενώ η νέα θέση οδήγησης με κάθισμα της Sabelt, παρέχει κορυφαία άνεση και ευκολία για κάθε οδηγό. Βελτιωμένο είναι και το σύστημα κλιματισμού, ως προς τη ροή του αέρα.
Η νέα Ferrari 296 GT3 εξελίσσεται από το 2020 και πλέον, βρίσκεται στο τελικό στάδιο των δοκιμών της, έχοντας συμπληρώσει δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα. Μετά και από το απαραίτητο τελικό «fine tuning», το επίσημο ντεμπούτο της αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις 24 ώρες της Daytona τον Ιανουάριο του 2023.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ