Το νέο σπορ GT της ιταλικής εταιρείας διατίθεται σε δύο εκδόσεις βενζίνης και μία αμιγώς ηλεκτρική.
Η Maserati παρουσίασε πριν λίγη ώρα τη νέα δεύτερη γενιά της GranTurismo σε εκδόσεις που καταναλώνουν βενζίνη ή ρεύμα, σε μια προσπάθεια να ταράξει τα νερά της πολυτελούς κατηγορίας και να επανατοποθετηθεί στην κατηγορία ως μια ηγετική δύναμη.
Στον τομέα της αισθητικής, το νέο 2+2 κουπέ της Maserati ξεχωρίζει για το ισορροπημένο παρουσιαστικό που συνδυάζει ήπιες δυναμικές γραμμές και αρκετές καμπύλες επιφάνειες. Σύμφωνα με την ιταλική φίρμα, η νέα GranTurismo αποτελεί μια συνέχεια του ένδοξου σχεδιαστικού παρελθόντος, συμβαδίζοντας με τις νέες τάσεις που φέρνει ο εξηλεκτρισμός στην αυτοκίνηση.
BUY NOW
Οι κλασικές αναλογίες που χαρακτηρίζουν όλα τα μοντέλα της Maserati έχουν διατηρηθεί και υποβοηθούνται από το μακρύ καπό και τους έντονους θόλους των τροχών. Επιπλέον, η γραμμή της οροφής σβήνει απαλά στο πίσω μέρος, με το τελευταίο να διαθέτει ανασηκωμένο καπό με ενσωματωμένο αεροδυναμικό χείλος.
Η νέα Maserati GranTurismo εξελίχθηκε στο Εργαστήρι Καινοτομίας της εταιρείας και θα παράγεται στο εργοστάσιο του Mirafiori στο Τορίνο, όντας ένα 100% εξελιγμένο και κατασκευασμένο στην Ιταλία σπορ GT.
Η γκάμα κινητήρων της νέας GranTurismo διαθέτει δύο επιλογές βενζίνης και μία ηλεκτρική (Folgore). Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις εφοδιάζονται με τον καινούριο 3.0 V6 Nettuno Twin Turbo που στην έκδοση Modena αποδίδει 490 ίππους και 600 Nm, και στην Trofeo φτάνει τους 550 ίππους και τα 650 Nm. Και οι δύο όμως συνεργάζονται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Εναλλακτικά, υπάρχει και η ηλεκτρική έκδοση Folgore με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης σε τάση 800 volt και αρκετές τεχνολογίες από την Formula E. Διαθέτει τρεις ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες μόνιμου μαγνήτη 409 ίππων (έναν εμπρός και δύο πίσω).
Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 92,5 kWh και η συνεχόμενη συνδυαστικής απόδοση φτάνει τους 760 ίππους και τα 1.350 Nm. Το μαζεμένων διαστάσεων πακέτο μπαταριών είναι σχήματος T και βοηθά στο να διατηρηθεί το συνολικό ύψος του μοντέλου στα χαμηλά 1,35 μέτρα, καθώς και στην επίτευξη κατανομής βάρος 50/50.
Οι επιδόσεις που ανακοινώνει ο Ιταλός κατασκευαστής για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις Modena και Trofeo, κάνουν λόγο για επιτάχυνση από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 3,9 δλ. και 3,5 δλ. αντίστοιχα, με την τελική ταχύτητα να ξεπερνά και στις δύο εκδόσεις τα 300 χλμ./ώρα (302 χλμ./ώρα η Modena και 320 χλμ./ώρα η Trofeo). Η ισχυρότερη ηλεκτρική έκδοση Folgore απαιτεί για την ίδια μέτρηση μόλις 2,7 δλ. και η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 320 χλμ./ώρα.
Κατά την κυκλοφορία της νέας Maserati GranTurismo θα είναι διαθέσιμη και η έκδοση λανσαρίσματος PrimaSerie 75th Anniversary, με περιορισμένη παραγωγή και ξεχωριστό εξοπλισμό που είναι τιμά την πρόσφατη 75η επέτειο της ιταλικής εταιρείας.