Οι Γερμανοί παρουσιάζουν τη δεύτερη γενιά της GLC, η οποία αποκτά τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Mercedes και περισσότερες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας.
Στον αισθητικό τομέα, το μεσαίο γερμανικό SUV, χωρίς να κάνει τεράστιο άλμα, υιοθετεί μια πιο δυναμική σχεδίαση η οποία πηγάζει από τη νέα μάσκα και τα φωτιστικά σώματα που παραπέμπει στην ηλεκτρική EQC. Παράλληλα, το πίσω μέρος παρουσιάζει περισσότερες καμπύλες με το συνολικό αποτέλεσμα να είναι αρκετά ελκυστικό και σύμφωνο με τις νόρμες που μας έχει συνηθίσει η φίρμα.
Σε επίπεδο διαστάσεων η νέα GLC φτάνει σε μήκος στα 4.716 χλστ. (+ 6 εκατοστά), είναι χαμηλότερη κατά 4 χλστ. σε σχέση με πριν και διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 15 χλστ., στα 2,888 μέτρα. Η νέα σχεδίαση και οι αυξημένες διαστάσεις υπόσχονται καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στα 620 λίτρα, σύμφωνα με τους Γερμανούς.
BUY NOW
Όπως είναι φυσικό, το νέο γερμανικό μοντέλο έχει ανεβάσει τον πήχη σε επίπεδο τεχνολογικού υπόβαθρου και έτσι εφοδιάζεται με το νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη αφής -τύπου tablet – για το infotainment system που γνωρίσαμε μέσω των νέων γενιών των C-Class και E-Class. Όπως είναι φυσικό, η Mercedes δίνει μια αρκετά μεγάλη παλέτα επιλογών εξατομίκευσης με διάφορα στοιχεία εξοπλισμού που αναβαθμίζουν τη συνολική εικόνα, ενώ σε κάθε περίπτωση ο βασικός εξοπλισμός του γερμανικού μοντέλου περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα σε επίπεδο ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.
Η νέα GLC εφοδιάζεται με στάνταρ σύστημα τετρακίνησης και αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, ενώ είναι διαθέσιμη μια σειρά κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, με ήπια υβριδική ή plug in υβριδική τεχνολογία.
Στη βάση της γκάμας βρίσκουμε την έκδοση GLC 200 4Matic, με 2λιτρο μοτέρ βενζίνης 204 ίππων (+23 ίπποι από το 48V σύστημα) και 320 Nm ροπής. Η αμέσως ισχυρότερη βενζινοκίνητη version 300 4Matic αποδίδει 258 άλογα (+23 άλογα από το ήπια υβριδικό σύστημα) και 400 Nm ροπής. Για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν την GLC με plug in υβριδικό σύστημα, η γκάμα περιλαμβάνει τις 300 e και 400 e, με απόδοση έως 381 άλογα και 650 Nm ροπής (η εργοστασιακή μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 0,6 λτ./100 χλμ. και η αυτονομία κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια μπορεί να φτάσει έως και τα 120 χιλιόμετρα).
Τέλος, στον τομέα του ντίζελ, η 220d έκδοση με ήπια υβριδικό σύστημα έχει ισχύ 197 + 23 ίππων, ενώ η plug in ντίζελ Mercedes GLC (220 de) αποδίδει 335 άλογα και 750 Nm ροπής.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ