Η Porsche επαναφέρει την Sport Classic επιλογή της 911, δημιουργώντας ένα μοναδικό αυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής για τους λάτρεις των ξεχωριστών τετράτροχων.
Η νέα 911 Sport Classic θα κατασκευαστεί σε μόνο 1.250 μονάδες και, όπως και ο προκάτοχός της, η 997 Porsche 911 Sport Classic του 2009, η εξωτερική της εμφάνιση αντλεί στοιχεία από την πρώτη Porsche 911 και ειδικότερα, τη θρυλική 911 Carrera RS 2,7 του 1972.
Το νέο μοντέλο εντάσσεται στη σειρά Heritage Design της Porsche και αρχικά ξεχωρίζει με το πλατύ αμάξωμά του (ίδιο με αυτό των 911 Turbo), που διαφοροποιείται στο πίσω μέρος με τη χαρακτηριστική «ducktail» σταθερή αεροτομή – σήμα κατατεθέν της Carrera RS 2,7 των ‘70s, που ενσωματώνει και το τρίτο στοπ των φρένων.
BUY NOW
Επίσης, ως μια ακόμη αγωνιστική προσθήκη, στην οροφή της 911 Sport Classic έχουν προστεθεί δύο «φούσκες» πάνω από τα κεφάλια του οδηγού και του συνοδηγού. Περαιτέρω μοναδικές αλλαγές για το νέο μοντέλο αφορούν και στον έξτρα ειδικό γκρι χρωματισμό που προέρχεται από την original Porsche 356 (προσφέρεται επίσης η δυνατότητα παραγγελίας σε Μαύρο, Μπλε και πιο σκούρο Γκρι), ενώ υπάρχουν διπλές ρίγες σε ανοικτό γκρι που διατρέχουν όλο το αμάξωμα, πλαϊνά λογότυπα Porsche και δυνατότητα προσθήκης αγωνιστικού αριθμού από το 0 έως και το 99 (χωρίς έξτρα χρέωση).
Για λόγους περιορισμού του βάρους, το καπό και η οροφή είναι κατασκευασμένα από ενισχυμένο με ανθρακονήματα πλαστικό πολυμερές (CFRP), ενώ από το ίδιο υλικό είναι φτιαγμένη και η πίσω αεροτομή.
Οι τροχοί διαθέτουν ζάντες σχεδίασης που παραπέμπει στις κλασικές «Fuchs» διαμέτρου 20 και 21 ιντσών με center-lock μπουλόνι, οι οποίες έχουν ειδικό γυάλισμα στις ακτίνες τους.
Περνώντας στο εσωτερικό, εκεί η Porsche έχει τοποθετήσει για πρώτη φορά μετά την 918 Spyder δίχρωμη ταπετσαρία με δέρμα ημι-ανιλίνης σε καφέ (Classic Cognac), που δίνει τη δυνατότητα στο δέρμα να προσφέρει μια φυσική δομή και παράλληλα να διατηρεί την μαλακή του υφή. Συνδυάζεται στο κέντρο των καθισμάτων και το εσωτερικό των θυρών με το χαρακτηριστικό peppita σχεδιαστικό μοτίβο που για πρώτη φορά υιοθετήθηκε στην Porsche 911 του 1965.
Επιπλέον ρετρό και παρμένες από ιστορικές Porsche λεπτομέρειες συναντούμε και σε διάφορα άλλα τμήματα του εσωτερικού, ενώ ακόμη και ο πράσινος φωτισμός του ψηφιακού πίνακα οργάνων προέρχεται από την Porsche 356.
Εκτός όμως από το αμάξωμα και το εσωτερικό, η νέα Porsche 911 Sport Classic φέρει και μια σειρά από επιπλέον μηχανικές και τεχνικές αναβαθμίσεις. Η κυριότερη εξ αυτών αφορά στην προσθήκη του 3,7 λίτρων twin-turbo boxer κινητήρα των 550 ίππων της Porsche, ο οποίος συνδυάζεται για πρώτη φορά με μηχανικό κιβώτιο 7 σχέσεων και δημιουργεί έτσι την ισχυρότερη χειροκίνητη 911 παραγωγής.
Η ισχύς στέλνεται στους πίσω τροχούς, ενώ το κιβώτιο έχει λειτουργία που αυξάνει στιγμιαία τις στροφές στα κατεβάσματα των ταχυτήτων, για να προσφέρει όσο το δυνατόν πιο γρήγορες αλλαγές σχέσεων.
Η Porsche έχει τοποθετήσει επιπλέον μια νέα εξάτμιση, που προσφέρει πιο σπορ ήχο, ύστερα και από την αφαίρεση συγκεκριμένων ηχομονωτικών τμημάτων από το εσωτερικό. Η ανάρτηση βασίζεται σε αυτήν των Porsche 911 Turbo και 911 GTS, φέροντας ενεργά αμορτισέρ και χαμήλωμα κατά 10 χιλιοστά. Επίσης, αλλαγμένες είναι και οι ρυθμίσεις της λόγω της πίσω κίνησης, ενώ και το τιμόνι έχεις νέες ρυθμίσεις ειδικά για την Sport Classic, η οποία ενσωματώνει και σύστημα τετραδιεύθυνσης.
Ολοκληρώνοντας με τη νέα δημιουργία της Porsche, θα πρέπει να σημειωθεί ότι η Γερμανική εταιρεία μέσω της Porsche Design έχει δημιουργήσει και έναν υψηλής ποιότητας χρονογράφο, ειδικά για τους ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου. Το συγκεκριμένο ρολόι χρησιμοποιεί συγκεκριμένα σχεδιαστικά στοιχεία της 911 Sport Classic, ώστε να δημιουργεί μια όμορφη αισθητική σύνδεση.
Όπως προείπαμε, η νέα Porsche 911 Sport Classic θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων. Οι παραγγελίες για το νέο μοντέλο έχουν ανοίξει και οι τιμές στην Ευρώπη ξεκινούν από τα 272.714 ευρώ, με τις πρώτες παραδόσεις στους πελάτες να ξεκινούν τον προσεχή Ιούλιο.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ