Ονομάζεται Brabus 930 και η ιπποδύναμή της φτάνει τους 930 ίππους με ροπή 1.549 Nm. Αναφερόμαστε φυσικά στην εκπληκτική από κάθε άποψη, Mercedes-AMG GT 63 S E Performance.
Με αυτά τα νούμερα, ο πύραυλος εδάφους εδάφους με τέσσερις τροχούς είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση και μέχρι τα 100 χλμ. σε 2,8 sec μόλις, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 315 χλμ./ώρα. Στην εργοστασιακή του μορφή, η ισχύς ήταν 744 ίπποι και η ροπή 1.469 Nm.
Η αναβάθμιση στον κινητήρα του αυτοκινήτου περιλαμβάνει δύο υπερσυμπιεστές Brabus υψηλής απόδοσης, που μπορούν να πετύχουν μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης 1,8 bar. Από εκεί και πέρα αναλαμβάνει η ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης. Κάθε συστοιχία κυλίνδρων εφοδιάζεται με ένα σύστημα Brabus PowerXtra, που επαναβαθμονομεί την πίεση αυξάνοντάς την, χωρίς να επηρεάσει την αντοχή. Νέα είναι και η εξάτμιση, η οποία διαθέτει την αθόρυβη λειτουργία «Coming Home» και την «Sport».
BUY NOW
Στο αισθητικό κομμάτι, ένα τέτοιο μοντέλο δεν θα μπορούσε να μην διαθέτει περαιτέρω βελτίωση στην εξωτερική του εμφάνιση. Έτσι, η συγκεκριμένη Mercedes-AMG ξεχωρίζει από το διαφορετικό προφυλακτήρα με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και τη νέα μάσκα.
Πίσω, ξεχωρίζουν οι απολήξεις των εξατμίσεων, ο διαχύτης και η αεροτομή. Στο αμάξωμα έχουν τοποθετηθεί ματ επιστρώσεις που τονίζουν ακόμη περισσότερο τον σπορ χαρακτήρα. Το πακέτο οπτικής βελτίωσης, συμπληρώνεται από τις σκουρόχρωμες ζάντες Monoblock Z «Platinum Edition» 21 ιντσών εμπρός και 22 ιντσών πίσω, που συνδυάζονται με ελαστικά Continental SportContact 7.
Εξίσου δυναμική είναι η εικόνα και στο εσωτερικό. Οι μαύρες δερμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων με το καπιτονέ σχέδιο και οι κόκκινες ραφές δημιουργούν μια ευχάριστη και ταυτόχρονα πολυτελή αίσθηση. Παρατηρούνται επίσης, αρκετά στοιχεία στη διακόσμηση από ανθρακόνημα, αλλά και ανοδιωμένο αλουμίνιο.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ