Έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή του νέου της crossover Reera είναι η ιρανική IKCO, το οποίο εκτιμάται ότι θα «πατήσει» σύντομα τους τροχούς του και επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Η Iran Khodro (IKCO) είναι η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του Ιράν και με το νέο Reera αλλάζει σελίδα καθώς αυτό το crossover είναι και το πρώτο που εξελίσσεται ολόκληρο in-house από τους ανθρώπους της ιρανικής εταιρείας.
Το νέο Reera παρουσιάστηκε για πρώτη φορά επίσημα ως πρωτότυπο πριν από δύο περίπου χρόνια και σύμφωνα με διάφορες πηγές, για τη δημιουργία του οι Ιρανοί χρησιμοποίησαν ως πρότυπο τη δεύτερη γενιά του Peugeot 2008.
BUY NOW
Όπως φαίνεται και από την εικόνα της καμπίνας του Reera, ο επιλογέας των σχέσεων του αυτόματου κιβωτίου μοιάζει να προέρχεται απευθείας από το γαλλικό μοντέλο, ενώ τα ιρανικά μέσα αναφέρουν ότι η πλατφόρμα που αξιοποιείται στο Reera είναι η ιρανική έκδοση IKP1 της PF1 της γαλλικής εταιρείας.
Το Reera (σημαίνει βροχή στη γλώσσα Mazandarani που χρησιμοποιείται στην επαρχία Mazandaran όπου κατασκευάζεται) έχει μήκος 4,3 μέτρων και κάτω από το καπό του φέρει εν σειρά 4κύλινδρο υπετροφοδοτούμενο μοτέρ 1,7 λίτρου με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει στους 160 ίππους και να μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων.
Η έναρξη της παραγωγής του ολοκαίνουργιου crossover των Ιρανών είχε προγραμματιστεί για τον περασμένο Σεπτέμβριο. Τελικά όμως ξεκίνησε πριν από λίγες ημέρες έπειτα και από την ολοκλήρωση της γραμμής παραγωγής του μοντέλου.
Προς το παρόν η γραμμή παραγωγής του Reera θα λειτουργεί δοκιμαστικά και η μαζική παραγωγή του μοντέλου αναμένεται να ξεκινήσει σε περίπου τρεις μήνες, σύμφωνα με ιρανικά μέσα.
Το νέο crossover της IKCO παρουσιάζει ενδιαφέρον και για τα ευρωπαϊκά δεδομένα και εικάζεται ότι θα εξαχθεί τουλάχιστον στη Ρωσία, με την οποία το Ιράν έχει άλλωστε συνεργασία, μεταξύ άλλων και στην εξέλιξη και κατασκευή αυτοκινήτων.
Το Reera παρουσιάστηκε πρόσφατα και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση σε εγχώρια έκθεση αυτοκινήτου του Ιράν, με ηλεκτρικό μοτέρ 163 ίππων και μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 53 kWh, η οποία, σύμφωνα με αναφορές μπορεί να του προσφέρει αυτονομία πάνω από 400 χιλιόμετρα.
Το πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή του αμιγώς ηλεκτρικού Reera παραμένει άγνωστο, ωστόσο αν κρίνουμε και από τη συμβατική έκδοση του μοντέλου δεν αποκλείεται να περάσουν ένα με δύο χρόνια πριν αυτό γίνει πραγματικότητα.
Σε ό,τι αφορά τέλος τις τιμές του, παρότι ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί υπολογίζεται ότι μια καλά εξοπλισμένη έκδοσή του θα κοστίζει 800 εκατ. ριάλ Ιράν ή αλλιώς περίπου 17.700 ευρώ.
Διαβάστε επίσης:
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ