H Opel αποκαλύπτει μία νέα ερμηνεία του εμβληματικού της «Blitz», το οποίο θα φέρουν όλα τα μοντέλα παραγωγής από τις αρχές του 2024.
Το συγκεκριμένο θα συνεχίσει να αποτελεί κεντρικό στοιχείο της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Opel. Ταυτόχρονα, παραμένει στο κέντρο του Opel Vizor, που αποτελεί το νέο ‘πρόσωπο’ της μάρκας. Το έμβλημα του Κεραυνού (Blitz στα Γερμανικά) συνδέεται στενά με τον ηλεκτρισμό και συμβολίζει με ιδανικό τρόπο τη στρατηγική της Opel προς την ηλεκτροκίνηση.
Σύμφωνα με την Opel, το νέο λογότυπο συμβολίζει τη δέσμευσή της φίρμας για τον εκδημοκρατισμό της καινοτομίας και της κινητικότητας και παράλληλα, επικοινωνεί τη στρατηγική της με ορίζοντα το 2028 που θα γίνει πλήρως ηλεκτρική.
BUY NOW
Ο Γερμανός κατασκευαστής θα λανσάρει σταδιακά το νέο έμβλημα σε όλα τα μοντέλα μέσα στα επόμενα χρόνια, ξεκινώντας από τις αρχές του 2024. Ωστόσο, ο CEO της Opel, Florian Huettl, ανακοίνωσε ότι το νέο λογότυπο θα προβληθεί ήδη από τη φετινή χρονιά. “H IAA Mobility είναι μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις αυτοκινήτου στον κόσμο και, επομένως, η ιδανική ευκαιρία για να λανσάρουμε σε ένα μεγάλο, διεθνές κοινό το νέο μας ‘Blitz’. Επιπλέον, έχουμε ετοιμάσει μια έκπληξη που θα ενθουσιάσει τους επισκέπτες μας στο Μόναχο”, δήλωσε.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ