Αυτό είναι το νέο Peugeot 2008

peugeot 2008 new

H Peugeot παρουσιάζει την ανανεωμένη εκδοχή του Best Seller compact SUV μοντέλου της. Το νέο 2008 θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά το τελευταίο 3μηνο του έτους.

Το 2008 που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2019 έχει ήδη παραχθεί σε 700.000 μονάδες, και ήταν πάντα ανάμεσα στα 3 πρώτα μοντέλα σε πωλήσεις στην κατηγορία B-SUV στην Ευρώπη, κατακτώντας μάλιστα και την κορυφή το 2021.

Η επιτυχία του συγκεκριμένου μοντέλου οφείλεται κυρίως στο e-2008, το οποίο υπήρξε πρωτοπόρος στον εξηλεκτρισμό του segment από το 2019, με την παραγωγή του να έχει καταγράψει πάνω από 75.000 μονάδες. Το μερίδιο αγοράς της συγκεκριμένης έκδοσης έφτασε στο 17.4% των πωλήσεων το 2022, τοποθετώντας το ανάμεσα στα 3 πρώτα των ηλεκτρικών του segment Β-SUV.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το δημοφιλές μοντέλο θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ελληνική αγορά στο τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς και η γκάμα του θα περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις - ACTIVE, ALLURE, GT – με τέσσερα κινητήρια σύνολα, συμπεριλαμβανομένης και της νέας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης των 156 ίππων η οποία θα προσφέρει αυτονομία έως και 406 χλμ. (συνδυασμένος κύκλος WLTP). Η γκάμα θα διευρυνθεί το 2024 με την προσθήκη ενός νέου υβριδικού κινητήρα.

peugeot 2008

Μετά το νέο 508 σεντάν και το 508 SW, το 2008 είναι το δεύτερο μοντέλο που υιοθετεί τη νέα φωτιστική υπογραφή της Peugeot. Χαρακτηρίζεται από τους τρείς κάθετους φωτεινούς «όνυχες» που είναι ενσωματωμένοι στα μαύρα γυαλιστερά πλαίσια του προφυλακτήρα του νέου 2008. Όλες οι εκδόσεις ενσωματώνουν αυτή τη νέα φωτιστική υπογραφή. Στις εκδόσεις GT, το εντυπωσιακό αποτέλεσμα των τριών ονύχων, επεκτείνεται για πρώτη φορά μέσω των full LED φωτιστικών σωμάτων με τις 3πλές μονάδες φωτισμού. Αυτό διακρίνει τις εκδόσεις GT από την υπόλοιπη γκάμα, δίνοντάς τους μια αποκλειστική υπογραφή στο μπροστινό μέρος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα νέα LED πίσω φώτα σε όλες τις εκδόσεις του νέου 2008 έχουν επανασχεδιασμένους τους τρείς εμβληματικούς όνυχες, που χαρακτηρίζουν το πίσω μέρος κάθε Peugeot. Εδώ, αποτελούνται από τρείς επάλληλες οριζόντιες διπλές λωρίδες, λεπτές και κομψές, που συμβάλλουν στην οπτική διεύρυνση του πλάτους του αυτοκινήτου. Τα φώτα της όπισθεν και τα φλας είναι και αυτά τεχνολογίας LED. Το νέο 2008 είναι διαθέσιμο σε έξι χρώματα αμαξώματος: Selenium Grey, Artense Grey, Okenite White, Black Perla Nera, Elixir Red και Vertigo Blue.

Όλες οι εκδόσεις του νέου 2008 διαθέτουν ανανεωμένες υφασμάτινες ταπετσαρίες, που φανερώνουν μια πραγματική αναβάθμιση κατηγορίας, όπως οι νέες ταπετσαρίες από Alcantara, που διατίθενται προαιρετικά στις εκδόσεις GT.

peugeot 2008

Βασικό στοιχείο του εσωτερικού, το Peugeot i-Cockpit είναι ένα από τα πιο δυνατά χαρακτηριστικά των μοντέλων της μάρκας. Με περισσότερες από 10 εκατομμύρια πωλήσεις την τελευταία δεκαετία, έχει βελτιωθεί και εκσυγχρονιστεί στο νέο 2008, με στόχο τη βελτιστοποίηση της εργονομίας και της οδηγικής απόλαυσης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ιδανικά τοποθετημένος στο ύψος των ματιών, ακριβώς πάνω από το τιμόνι, ο πίνακας οργάνων του νέου 2008 είναι ψηφιακός στις εκδόσεις ALLURE και GT. Η ψηφιακή του οθόνη των 10 ιντσών έχει νέο σχεδιασμό και 3D απεικόνιση, στις εκδόσεις GT. Το χρώμα της οθόνης, η ιεράρχηση και η διάταξη των πληροφοριών, μπορούν να εξατομικευθούν πλήρως για να ταιριάζουν στις προτιμήσεις του κάθε οδηγού. Στην έκδοση ACTIVE, το 2008 προσφέρεται με τον αναλογικό πίνακα οργάνων.

Peugeot 2008

Όλα τα μοντέλα του 2008 διαθέτουν πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό τους, κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών (7 ιντσών στα δύο πρώτα επίπεδα εξοπλισμού του προηγούμενου μοντέλου). Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο των λειτουργιών του ηχοσυστήματος και του τηλεφώνου (έκδοση ACTIVE) ή της τελευταίας γενιάς των συστημάτων ψυχαγωγίας Peugeot i-Connect και PEUGEOT i-Connect Advanced. Στις εκδόσεις ALLURE και GT, η κεντρική οθόνη διαθέτει τεχνολογία HD. Κάτω από την κεντρική οθόνη, διατηρούνται τα πλήκτρα τύπου ‘piano’, για γρήγορη πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
peugeot 2008

Τα νέα μοντέλα 2008 με το εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, διαθέτουν νέο επιλογέα για βελτιωμένη εργονομία. Τα νέα μοντέλα του 2008 με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, εξακολουθούν να έχουν τον κομψό, πρακτικό και διακριτικό μοχλό που παρουσιάστηκε την άνοιξη του 2022.

Το νέο Peugeot 2008 εφοδιάζεται, προαιρετικά και ανάλογα με την έκδοση, με το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (Grip Control), το οποίο διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης: άμμος, λάσπη και χιόνι. Ανάλογα με τη χώρα, η επιλογή του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης συνδυάζεται με ελαστικά all-season «3PMSF».

Το e-2008 πρωτοπόρος στην αγορά των 100% ηλεκτρικών Β-SUV, εφοδιάζεται με τον νέο κινητήρα που θα τοποθετηθεί επίσης τα e-208 και e-308. Η μέγιστη ισχύς αυξάνεται κατά 15% από 136 σε 156 ίππους, ενώ η χωρητικότητα της μπαταρίας αυξάνεται από 50 kWh σε 54 kWh (8 χρόνια εγγύηση ή 160.000 χλμ.). Μια σημαντική προσπάθεια με στόχο την οικονομία, που είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της απόδοσης  και της αυτονομίας, η οποία φτάνει πλέον τα 406 χιλιόμετρα σε σύγκριση με τα 345 της προηγούμενου μοντέλου (μεικτός κύκλος WLTP).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης από 20 έως 80% είναι 30 λεπτά από δημόσιο σταθμό φόρτισης (100 kW), 4 ώρες και 40λεπτά από ένα Wall Box (7.4kW), και 11 ώρες και 10λπετά από μία ενισχυμένη παροχή (3.2 kW). Σύντομα το 2008 θα διατίθεται και με ένα νέο υβριδικό σύστημα κίνησης  Στις αρχές του 2024, το νέο 2008 θα διατίθεται και με το νέο σύστημα κίνησης 48V HYBRID, το οποίο αποτελείται από έναν νέας γενιάς βενζινοκινητήρα PureTech 136 ίππων, σε συνδυασμό με ένα νέο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα.

Peugeot e-2008

Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές, και έως και 15% μικρότερη κατανάλωση. Στην οδήγηση στην πόλη, το νέο 2008 με το υβριδικό σύστημα κίνησης, μπορεί να λειτουργεί περισσότερο από το 50% του χρόνου ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Γκάμα κινητήρων που ικανοποιούν κάθε ανάγκη

Εκτός από τους εξηλεκτρισμένους κινητήρες που αναφέρθηκαν πιο πάνω, στη γκάμα του 2008 περιλαμβάνονται και επιλογές κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου που δίνουν στον κάθε πελάτη τη δυνατότητα να επιλέξει αυτόν που ικανοποιεί τις δικές του ανάγκες:

PureTech 100: ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,2λίτρων με ισχύ 100 ίππων, διαθέτει σύστημα Stop & Start, και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

PureTech 130: ο 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας του 1,2λίτρων με ισχύ 130 ίππων, διαθέτει σύστημα Stop & Start, και συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ-8.

BlueHDi 130 EAT8: ο 4κύλινδρος κινητήρας diesel με ισχύ 130 ίππων και σύστημα Stop & Start system και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ-8.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ