Οι Ιάπωνες αποκάλυψαν σήμερα την 3η γενιά του δημοφιλούς SX4 S-Cross. Το μοντέλο της Suzuki αλλάζει ριζικά και αποκτά νέες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας.
Η κωδική ονομασία «SX4» εισήχθη για πρώτη στην γκάμα της Suzuki το 2006, σε μια προσπάθεια των Ιαπώνων να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ των τότε σκληροτράχηλων Grand Vitara και του μικρού σε διαστάσεις Jimny. Η συνταγή στέφθηκε με επιτυχία και το SX4 γνώρισε πολύ γρήγορα την επιτυχία, καθώς μέσω της εξευγενισμένης σιλουέτας του μπορούσε να συνδυάσει -σχεδόν- με άριστο τρόπο τις αρετές ενός οικογενειακού μοντέλου πόλης με εκείνες ενός γνήσιου SUV. Aντίστοιχης φιλοσοφίας ήταν και η δεύτερη γενιά του ιαπωνικού μοντέλου, η οποία, εκτός της αισθητικής αναβάθμισης που δέχθηκε το 2017, κατάφερε να κερδίσει υψηλά ποσοστά δημοφιλίας παραμένοντας στην αγορά ίδια και απαράλλαχτη για σχεδόν 9 χρόνια.
Σήμερα, η Suzuki, βασιζόμενη στο know-how της πάνω στα compact crossover μάς συστήνει την 3η γενιά του μοντέλου της, με την οποία φιλοδοξεί να αυξήσεις τα ποσοστά σε μια από τις πιο εμπορικές κατηγορίες σε παγκόσμιο επίπεδο.
BUY NOW
Κύριο στοιχείο της νέας γενιάς αποτελεί η πιο δυναμική και πλήρως αλλαγμένη αισθητική σε όλο το αμάξωμα. Ξεκινώντας από το εμπρόσθιο μέρος, η Suzuki έχει εντάξει μια νέα μεγάλη μάσκα και μακρόστενα φωτιστικά σώματα LED. Με έντονες ακμές παρουσιάζεται και το πίσω τμήμα, όπου τα φανάρια ενώνονται με μια οριζόντια λωρίδα που διατρέχει τη θύρα του πορτ μπαγκάζ.
Στο εσωτερικό τώρα, το σκηνικό παραμένει γνώριμο, με την προσθήκη της μεγάλης οθόνης αφής στο κέντρο του ταμπλό να προσθέτει μια σύγχρονη νότα στη συνολική εικόνα. Φυσικά, στον κατάλογο του εξοπλισμού του νέου S-Cross βρίσκουμε όλα σχεδόν τα νέα συστήματα άνεσης και ασφάλειας της Suzuki. Τέλος, ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 430 λίτρων, ενώ η ιαπωνική μάρκα υπόσχεται ότι το αυτοκίνητο μπορεί να μεταφέρει έως και 5 ενήλικες επιβάτες (το μήκος του αυτοκινήτου παραμένει στα 4.300 χλστ.).
Το νέο compact crossover της Suzuki θα προσφέρεται και πάλι σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, με το σύστημα All-Grip να δίνει και πάλι το παρόν στις δεύτερες. Παράλληλα, για λόγους μείωσης της κατανάλωσης και των ρύπων, οι Ιάπωνες εφοδιάζουν το μοντέλο τους με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, ενώ μέσα στο 2022, θα λανσάρουν και μια αμιγώς υβριδική έκδοσή του (το υβριδικό σύστημα είναι εντελώς καινούργιο, κατασκευασμένο εξολοκλήρου από τη Suzuki με απόδοση 116 ίππων στα 1,5 λίτρα). Το εν λόγω 48V υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί τον 1,4 τούρμπο βενζινοκινητήρα της Suzuki με 129 ίππους και 235 Nm ροπής, ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο.
Στο πεδίο των επιδόσεων, για το 0-100 χλμ./ώρα το νέο Suzuki S-Cross απαιτεί 9,5 δευτερόλεπτα στη δικίνητη έκδοσή του, με τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα. Στην κατανάλωση, η Suzuki υπόσχεται μια μέση τιμή από 5,3 λτ./100 χλμ. με τις εκπομπές CO2 να φθάνουν στα 119 γρ./χλμ. (δεν "πληρώνει" τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα). Το νέο Suzuki S-Cross αναμένεται να λανσαριστεί στη χώρα μας μέσα στο Δεκέμβριο.
Δείτε εδώ την τιμή εκκίνησης του μοντέλου στην ελληνική αγορά
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ