Αυτό είναι το νέο Suzuki των 5.000 ευρώ – «Καίει» μόνο 4 λτ. βενζίνης ανά 100 χλμ.

Suzuki Maruti Tour H1 1

Το νέο ιαπωνικό μοντέλο διατίθεται και σε έκδοση που καταναλώνει φυσικό αέριο (CNG), μειώνοντας ακόμα πιο πολύ το κόστος χρήσης.

Το Suzuki Tour H1 αποτελεί την ινδική παραλλαγή του γνωστού Alto που λανσαρίστηκε πέρσι, και προορίζεται για ελαφριά επαγγελματική χρήση. Για αυτό και ανήκει στην κατηγορία των LCV της εταιρείας, διαθέτοντας τα απολύτως απαραίτητα στον αισθητικό τομέα.

Suzuki Alto K10 1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι διαφορές μεταξύ των Tour H1 και Alto εντοπίζονται στους άβαφους προφυλακτήρες, στους ατσάλινους τροχούς χωρίς διακοσμητικά τάσια και την απουσία εξωτερικής κεραίας για το ηχοσύστημα.

Το μήκος του Suzuki Tour H1 των 5.000 ευρώ είναι 3,53 μέτρα και προσφέρεται σε τρεις μόνο διαφορετικές αποχρώσεις, ασημί, γκρι και λευκό, όπως συμβαίνει συνήθως και με τα οικονομικής επιλογής επαγγελματικά οχήματα.

Suzuki Alto K10 3

Επιπλέον, στο εσωτερικού του επαγγελματικού Tour H1 δεν εντοπίζουμε σύστημα πολυμέσων όπως συμβαίνει με το Alto, αλλά διαθέτει τον ίδιο ψηφιακό πίνακα οργάνων, μετωπικούς αερόσακους, σύστημα κλιματισμού και μεγάλες θήκες για μικροαντικείμενα. Παράλληλα, το Tour H1 διατηρεί το πίσω κάθισμα και ας υποβαθμίζεται ο χώρος φόρτωσης λόγω της ύπαρξής του.

Suzuki Maruti Tour H1 2
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο κινητήρας που το εφοδιάζει είναι ένας 1.000άρης βενζίνης που αποδίδει 67 ίππους και 89 Nm, και συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο σασμάν. Ταυτόχρονα όμως, προσφέρεται και σε έκδοση που μπορεί να καταναλώσει και φυσικό αέριο (CNG), αποδίδοντας όμως 57 ίππους και 82 Nm.

Τέλος, το νέο Suzuki Tour H1 έχει ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα στην Ινδία με τιμή εκκίνησης τα 5.300 ευρώ για την έκδοση βενζίνης και τα 6.300 ευρώ για την έκδοση που καταναλώνει CNG.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ