Αυτό είναι το περιπολικό του μέλλοντος -Σε ποια χώρα κατασκευάζεται

Magnum-Mk1-3

Η αστυνομία του Άμπου Ντάμπι αναμένεται να ενισχυθεί με ένα νέο όχημα περιπολίας, το οποίο ονομάζεται Magnum MK1 και κατασκευάζεται από την εταιρεία Eneron στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Το Eneron Magnum MK1 είναι ένα ηλεκτροκίνητο, τετρακίνητο όχημα, το οποίο προορίζεται αποκλειστικά για χρήση από την αστυνομία του Άμπου Ντάμπι. Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 70 kWh, ενώ η πλατφόρμα του έχει αρχιτεκτονική 800V. Η ισχύς του ηλεκτροκινητήρα αγγίζει τους 1.091 ίππους και τα 1.560 Nm, ενώ το συνολικό του βάρος ανέρχεται στα 5.100 κιλά.

Magnum-Mk1-1
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαθέτει μάλιστα και range-extender, που σημαίνει ότι ένας μικρός βενζινοκινητήρας επαναφορτίζει τη μπαταρία του εν κινήσει, με τη βοήθεια του οποίου το Magnum MK1 μπορεί να φτάσει τα 810 χιλιόμετρα αυτονομίας, σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία.

Μάλιστα είναι εξοπλισμένο με τεχνολογίες που το βοηθούν να προσαρμοστεί στις ιδιαίτερες απαιτήσεις της πρωτεύουσας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Όταν για παράδειγμα καλείται να διανύσει απόσταση στην έρημο, μειώνεται αυτόματα η πίεση των ελαστικών, ώστε να μην βουλιάζουν οι ρόδες στην άμμο.

Magnum-Mk1-2

Επίσης διαθέτει λειτουργία Silent Watch, κατά την οποία γίνεται εντελώς αθόρυβο, ώστε να μην γίνεται αντιληπτό. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης -Range-Extender, 100% Electric, Silent Watch- ανάλογα με τις εκάστοτε επιχειρησιακές ανάγκες.

Το Magnum MK1 διαθέτει επίσης προηγμένο εξοπλισμό επιτήρησης, όπως κάμερες 360 μοιρών, γυαλιά νυχτερινής όρασης, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας και προσώπων με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, αλλά και «ελικοδρόμιο» για drone, τα οποία ο χρήστης μπορεί να χειρίζεται ενώ το όχημα κινείται.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Magnum-Mk1-4

Το όχημα διαθέτει αλεξίσφαιρες πόρτες, παράθυρα και παρμπρίζ, και θωράκιση επιπέδου Β6, σύμφωνα με τα στάνταρ EN 1522/3. Η διαρρύθμιση των θέσεων των επιβατών θυμίζει πιλοτήριο αεροπλάνου, ενώ ο χειριστής του ηλεκτρονικού εξοπλισμού κάθεται κάθετα με τον οδηγό και τον συνοδηγό. Επίσης το όχημα διαθέτει ένα ειδικό κελί για κρατούμενους, με ενσωματωμένη κάμερα, μικρόφωνο και ηχείο.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ