Έναν σχετικό… τρόμο έχει προκαλέσει στους φίλους το αυτοκινήτου αυτό το νέο ηλεκτρικό μοντέλο που παρουσιάστηκε στη Ρωσία και φημολογείται ότι θα μπει στην παραγωγή έτσι όπως το βλέπετε.
Με αισθητική που κινείται στα όρια της αποστροφής, το εικονιζόμενο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο είναι ένα πρωτότυπο που παρουσίασε το Πολυτεχνικό Πανεπιστήμιο της Μόσχας.
Από τότε οι φωτογραφίες του Amber, όπως «βαφτίστηκε» έχουν κάνει τον γύρο του Διαδικτύου προκαλώντας χιλιάδες αρνητικά σχόλια σε όλα τα δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα. Σχόλια που έχουν σαν στόχο την εμφάνιση του πρωτότυπου των Ρώσων, η οποία, αν μη τι άλλο, διεκδικεί με το «καλημέρα» τον τίτλο του πιο άσχημου αυτοκινήτου στον κόσμο, τουλάχιστον των τελευταίων 15-20 ετών.
BUY NOW
Τα σχόλια βέβαια δεν είναι τυχαία αφού τις φωτογραφίες συνόδευε η φήμη ότι αυτό θα είναι το επόμενο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της ρώσικης Avtotor, το οποίο θα μπει στην παραγωγή το 2025 και δεν θα έχει καμία αλλαγή στη σχεδίασή του.
Ευτυχώς η αλήθεια φαίνεται να βρίσκεται κάπου στη μέση και το εικονιζόμενο μοντέλο δεν είναι το αυτοκίνητο της Avtotor. Το πρωτότυπο κατασκευάστηκε από το Πολυτεχνικό Πανεπιστήμιο κατόπιν αίτησης της Avtotor ως ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Ρωσίας και ανήκει στην κατηγορία των microcars (L7).
Στόχος των ερευνητών και μηχανικών του Πολυτεχνικού Πανεπιστημίου της Μόσχας ήταν να κατασκευάσουν το αμιγώς ηλεκτρικό όχημα χρησιμοποιώντας μόνο κύρια εξαρτήματα που κατασκευάζονται σε ρώσικο έδαφος.
Το παραπάνω έγινε επιβεβαιώθηκε έπειτα και από σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε το ίδιο το ρώσικο εργοστάσιο μήπως και καταφέρει να βάλει ένα τέλος στους χιλιάδες κοροϊδευτικούς χαρακτηρισμούς που έχει συγκεντρώσει το πρωτότυπο του το οποίο αποκαλείται ειρωνικά «Tesla Killer».
Το γραφείο Τύπου της Avtotor αναφέρει ότι σε καμία περίπτωση η εξωτερική εμφάνιση του λειτουργικού πρωτότυπου δεν έχει σχέση με το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο που εξελίσσει Avtotor, το οποίο αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2025.
Οι φωτογραφίες δείχνουν το λειτουργικό πρωτότυπο του πανεπιστημίου, το οποίο επί της ουσίας είναι «μουλάρι» -χρησιμοποιεί πάνελ και από Lada Vesta. Το πρωτότυπο φέρει τεχνολογίες του μοντέλου που ζήτησε η Avtotor ώστε αυτές να μπορούν να δοκιμαστούν και να αξιολογηθούν σε πραγματικές συνθήκες.