Αυτό είναι το ραντάρ που δεν σταματάει να κόβει κλήσεις -Πώς έσπασε το ρεκόρ των 80.000 παραβάσεων

Police 1

Η ενίσχυση του έργου της τροχαίας με σύγχρονα τεχνικά διευκολύνει στην πάταξη και την τιμωρία των ασυνείδητων οδηγών.

Ως γνωστόν, ένα από τα πιο αποτελεσματικά μέτρα για τον εντοπισμό των οδηγών που κινούνται με ταχύτητα μεγαλύτερη του ορίου, είναι οι κάμερες της τροχαίας. Όλες σχεδόν οι χώρες του πλανήτη χρησιμοποιούν τις κάμερες για τον εντοπισμό και την τιμωρία αυτών των οδηγών, με ορισμένες από αυτές να καταγράφουν σε ετήσια βάση μεγάλο πενταψήφιο αριθμό παραβάσεων.

Για παράδειγμα, οι κάμερες στην Ισπανία «κόβουν» κάθε χρόνο περισσότερα από τρία εκατομμύρια πρόστιμα για υπερβολική ταχύτητα. Η συντριπτική πλειοψηφία, περισσότερα από δύο εκατομμύρια, δεν προέρχεται από κινητά ραντάρ που έχουν εγκατασταθεί τυχαία σε κάποιο δρόμο, αλλά από τα παραδοσιακά σταθερά ραντάρ. Τα κινητά ραντάρ κατέγραψαν περίπου 800.000 παραβάσεις. Το πιο περίεργο όμως στην υπόθεση είναι το γεγονός ότι τα δύο ραντάρ που αδειάζουν τα πορτοφόλια των Ισπανών, βρίσκονται στον ίδιο δρόμο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Police 5

Πρόκειται για τον A-381 που ξεκινά από τον σιδηροδρομικό σταθμό Jerez de la Frontera και πηγαίνει στο Algeciras. Η συγκεκριμένη διαδρομή δεν ξεπερνά τα 100 χλμ., αλλά έχει δύο σταθερά ραντάρ που κόβουν έως και 400 κλήσεις τη μέρα. Το τρίτο στην σειρά ραντάρ με τα περισσότερα πρόστιμα στο ενεργητικό του βρίσκεται στη Βαλένθια, ενώ το τέταρτο και το έκτο, βρίσκονται στην επαρχία της Μάλαγα. Το αμέσως επόμενο σε «δημοφιλία» είναι επίσης στην Ανδαλουσία, στον δρόμο A-49 της Σεβίλλης.

Ειδικότερα, τα σημεία στα οποία η τροχαία της Ισπανίας εισπράττει διαρκώς πρόστιμα είναι το ραντάρ που είναι τοποθετημένο στο 75ο χλμ. και αυτό που είναι στο 37ο χλμ. Το πρώτο, στην έξοδο της σήραγγας Valdeinfierno, έκοψε πέρσι 79.258 πρόστιμα, ενώ το δεύτερο 68.321.

Police 4
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στην ερώτηση, γιατί αυτά τα δύο ραντάρ κόβουν τόσες πολλές κλήσεις, η απάντηση εντοπίζεται στο γεγονός ότι πρόκειται ουσιαστικά για μια ευθεία διαδρομή με μερικές καμπές, που ανεβάζουν την αυτοπεποίθηση του οδηγού, με αποτέλεσμα να ανεβάζει ρυθμό. Παρά το γεγονός ορισμένα σημεία του οδοστρώματος δεν είναι σε πολύ καλή κατάσταση και έχουν λακκούβες, είναι σύνηθες να ξεπερνά κάποιος το όριο των 120 χλμ./ώρα.

Το σημείο που βρίσκεται η πιο «εργατική» κάμερα είναι κατηφορικό, επομένως είναι πολύ εύκολο για έναν οδηγό που δεν γνωρίζει την περιοχή να παρασυρθεί και να ανεβάσει ταχύτητα, και τελικά να πιαστεί για κίνηση για υπερβολική ταχύτητα.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ