Πέρα από την προσιτή τιμή του, το hi-tech μικρομεσαίο hatchback της κινεζικής MG διακρίνεται και για τα υψηλά επίπεδα ασφαλείας που προσφέρει στους επιβάτες.
Με αμείωτη ένταση συνεχίζεται η επέλαση των κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών στη Γηραιά Ήπειρο, με τετράτροχες προτάσεις που διακρίνονται για τις προσιτές τιμές τους.
Σε πολλές περιπτώσεις, οι οδηγοί δεν πρέπει να «σαγηνεύονται» από το χαμηλό κόστος απόκτησης των εν λόγω μοντέλων, δεδομένου ότι αυτά ενδέχεται να μην πληρούν τις απαραίτητες προδιαγραφές ασφαλείας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το κινεζικό μοντέλο JAC E10x που πρόσφατα απέτυχε παταγωδώς στον νέο κύκλο δοκιμών του ανεξάρτητου οργανισμού NCAP, συγκεντρώνοντας 0 αστέρια.
BUY NOW
Υπάρχουν, ωστόσο, και κάποια κινεζικά μοντέλα τα οποία συμμορφώνονται πλήρως με τις αυστηρότερες ευρωπαϊκές νόρμες σχετικά με την ασφάλεια που πρέπει να προσφέρουν τα καινούργια αυτοκίνητα.
Στην τελευταία κατηγορία ανήκει το MG4 EV, ένα 100% ηλεκτρικό μοντέλο που παράγεται από την - πάλαι ποτέ βρετανική φίρμα και νυν κινεζική- εταιρεία MG.
Παράσημο στο «πέτο» του μικρομεσαίου, μηδενικών ρύπων hatchback, αποτελούν τα πέντε αστέρια που έλαβε στον τελευταίο, για το 2022, κύκλο δοκιμών του EuroNCAP. - Δείτε τα αποτελέσματα εδώ.
Πέρα από ασφαλές, το MG4 EV αποδεικνύεται και ιδιαίτερα φθηνό, με την τιμή του σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες να ανέρχεται κοντά στα 28.000 ευρώ, και να πέφτει κοντά στα 20.000 ευρώ, εφόσον συμπεριληφθούν οι κρατικές επιδοτήσεις.
Σε ορισμένες αγορές, μάλιστα, η τιμή είναι κάτω από το ψυχολογικό όριο των 20.000 ευρώ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Ισπανία όπου το MG4 μπορεί να αποκτηθεί με ένα ποσό της τάξεως των 19.280 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης (MOVES II Plan) των 7.000 ευρώ και κάποιων άλλων προωθητικών προγραμμάτων (βλ. χρηματοδότηση από την τράπεζα Santander) που παρέχουν χείρα βοηθείας στους καταναλωτές.
Φυσικά, η τιμή των 19.280 ευρώ αφορά την εισαγωγική έκδοση του MG4 EV που κινείται από έναν κινητήρα ισχύος 170 PS τοποθετημένο στον πίσω άξονα, με την μπαταρία να έχει ενεργειακή χωρητικότητα 51 kWh και να εξασφαλίζει έως και 350 χλμ. αυτονομίας (σε κύκλο WLTP).
Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,7 δλ. και η φόρτιση της μπαταρίας από το 0 στο 80% σε ταχυφορτιστή ολοκληρώνεται σε 40 λεπτά.
Σε πολύ καλά επίπεδα βρίσκεται και ο στάνταρ εξοπλισμός, ο οποίος -μεταξύ άλλων- περιλαμβάνει κεντρικούς προβολείς τεχνολογίας LED, 16άρες ζάντες αλουμινίου, σύστημα εισόδου και ενεργοποίησης του μοτέρ δίχως κλειδί, λειτουργία one-pedal για την ανάκτηση ενέργειας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7,0” και σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 10,25”.