Το έμβλημα της Renault φέρουν τα μοντέλα που φροντίζουν για τις μετακινήσεις των δύο νέων μεταγραφικών αποκτημάτων των ερυθρόλευκων.
Παίκτες του Ολυμπιακού είναι εδώ και λίγες ημέρες οι Ιβάν Μπρνιτς και Γκουστάβο Σκάρπα. Ο τελευταίος, μάλιστα, πρόλαβε να καταγράψει τα πρώτα αγωνιστικά λεπτά με τη φανέλα των ερυθρόλευκων, στη νικηφόρα πρεμιέρα στο ελληνικό πρωτάθλημα, απέναντι στον Πανσερραϊκό.
Τα δύο νέα μεταγραφικά αποκτήματα του Ολυμπιακού, τα οποία αναμένεται να προσφέρουν ενέσεις ποιότητας στη μεσοεπιθετική γραμμή των Πειραιωτών, θα κυκλοφορούν με αυτοκίνητα της Renault, στο πλαίσιο της συνεργασίας της TEOREN MOTORS B. Ν. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ με την ΠΑΕ Ολυμπιακός.
BUY NOW
Ειδικότερα, η TEOREN MOTORS B. Ν. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ έχει παραχωρήσει στους ερυθρόλευκους έναν στόλο οχημάτων της γαλλικής εταιρείας, ο οποίος απαρτίζεται από παραδοσιακά μοντέλα με μεγάλη εμπορική επιτυχία όπως το Renault Clio, αλλά και νεότερες, πολλά υποσχόμενες αφίξεις, όπως το στιλάτο coupe SUV, Arkana.
Μπροστά από ένα Renault Arkana, κόκκινου χρώματος, έγινε και η φωτογράφιση των Μπρνιτς και Σκάρπα, στο πλαίσιο της ανακοίνωσης απόκτησής τους από την ΠΑΕ Ολυμπιακός.
Το Arkana είναι ένα SUV μήκους 4,57 μέτρων με ιδιαίτερα δυναμική σιλούετα και εσωτερικό που συνδυάζει τον hi-tech χαρακτήρα με την ευρυχωρία και την πρακτικότητα.
Ένα από τα μεγάλα προσόντα του SUV είναι η γκάμα κινητήρων του η οποία απαρτίζεται από υβριδικές εκδόσεις που συνδυάζουν τις επιδόσεις με την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Στη βάση της γκάμας συναντάται μια ήπια υβριδική έκδοση με έναν έναν τούρμπο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.3 λτ., πλαισιωμένο από 12βολτο κύκλωμα και παράγει 140 ίππους και 260 Nm ροπής. Το mild hybrid σύστημα κίνησης συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων.
Η επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,8 δλ. και η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται στα 5,8 λίτρα/100 χλμ. στον κύκλο WLTP.
Ακόμα μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου επιτυγχάνει το πλήρως υβριδικό Arkana E-Tech Hybrid που κινείται από έναν 4κύλινδρο 1.600αρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης που παράγει 95 PS/148 Nm και συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 49 PS/205 και 20 PS/50 Nm, όπως και με ένα προηγμένο αυτόματο κιβώτιο.
Το μικρότερο σε απόδοση ηλεκτρομοτέρ διαδραματίζει τον ρόλο εναλλάκτη/γεννήτριας, και το ισχυρότερο εξασφαλίζει ηλεκτρική κίνηση μέσω ρεύματος που αντλεί από μπαταρία ιόντων λιθίου των 1,2 kWh.
Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει τους 145 ίππους και έχει τη δυνατότητα να κινήσει ηλεκτρικά το SUV με ταχύτητα έως 75 χλμ./ώρα και για 3 χλμ., με την μικρή μπαταρία να φορτίζεται διαρκώς στις αστικές συνθήκες κυκλοφορίας.
Η υβριδική μονάδα εγγυάται μείωση της κατανάλωσης κατά 40% συγκριτικά με έναν συμβατικό βενζινοκινητήρα, όπως δείχνει και η τιμή των 4,8 λτ./100 χλμ.
Το Arkana E-Tech Hybrid ολοκληρώνει τη μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα ανέρχεται σε 172 χλμ./ώρα (διαβάστε εδώ περισσότερα για το γαλλικό SUV).