Προχωράει ο νέος αυτοκινητόδρομος που θα ενώσει την Αθήνα με τη Βόρεια Ελλάδα -Πότε θα είναι έτοιμος

βόρειο τμήμα ε65

Μετά την επικείμενη παράδοση δύο τμημάτων του Ε65, όλο το ενδιαφέρον θα στραφεί στο βόρειο τμήμα του νέου αυτοκινητόδρομου.

Μόλις λίγες ημέρες απομένουν για την ολοκλήρωση του μεγαλύτερου τμήματος του Ε65, του αυτοκινητοδρόμου-ραχοκοκαλιά της Κεντρικής Ελλάδας που χαρακτηρίζεται ως ένα έργο με ιδιαίτερη στρατηγική σημασία για την ανάπτυξη της χώρας και της Περιφέρειας.

Όπως έχουμε γράψει, στις 23 Απριλίου θα γίνουν τα εγκαίνια των τμημάτων Λαμία-Ξυνιάδα και Τρίκαλα-Καλαμπάκα, τα οποία θα ενωθούν με το εν λειτουργία τμήμα Ξυνιάδα-Τρίκαλα, και έτσι θα αποδοθεί στην κυκλοφορία το μεγαλύτερο κομμάτι του νέου αυτοκινητόδρομου που φέρνει πιο κοντά τη Βόρεια με τη Νότια Ελλάδα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
βόρειο τμήμα ε65

Έπειτα, για την περαίωση του νέου αυτοκινητοδρόμου στο σύνολό του, θα απομένει η ολοκλήρωση του βόρειου τμήματός του, και συγκεκριμένα το υποτμήμα από την Καλαμπάκα έως τον Α/Κ Εγνατίας (συμβολή 15 χλμ. δυτικά των Γρεβενών).

Το συγκεκριμένο τμήμα, το οποίο μπορείτε να δείτε στα πλάνα του GeorgeFoxCinematography, βρίσκεται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο υλοποίησης, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, έως το τέλος του τρέχοντος έτους οι εργασίες θα έχουν ολοκληρωθεί σε ποσοστό 70%.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Υπενθυμίζεται ότι το βόρειο τμήμα, Τρίκαλα-Εγνατία, Ε65 έχει συνολικό μήκος 70,5 χλμ. και έχει τα εξής τεχνικά χαρακτηριστικά:

  • Συνολικό μήκος: 70,5 χλμ.
  • 2 Σήραγγες (στο 137ο χλμ & στο 176ο χλμ.)
  • 23 Γέφυρες
  • 14 Άνω & 40 Κάτω Διαβάσεις
  • 3 αμφίπλευροι Χώροι Στάθμευσης & Ανάπαυσης (Parking & WC)
  • 89 Κιβωτοειδείς Οχετοί και Διαβάσεις Πανίδας
  • 6 Ανισόπεδοι Κόμβοι (Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού και Εγνατίας)
  • 2 Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο – Καρπερό)
  • 1 Μετωπικός Σταθμός Διοδίων και 2 Πλευρικοί Σταθμοί Διοδίων
  • 2 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων, Αγιόφυλλου – Καρπερού)
  • 1 Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων

Με την ολοκλήρωση του Ε65 (το 2025), το Αθήνα-Γρεβενά και το Αθήνα-Μέτσοβο θα διαρκούν 4 ώρες, το Αθήνα-Καστοριά 4:35 ώρες, το Αθήνα-Κοζάνη 4:30 ώρες, το Αθήνα-Τρίκαλα κάτω από 3 ώρες και το Αθήνα-Καρδίτσα μόλις 2:35 ώρες.

Ο νέος σύγχρονος αυτοκινητόδρομος θα συνδέει το λιμάνι της Ηγουμενίτσας -που λειτουργεί ως πύλη της Ελλάδας προς την Κεντρική Ευρώπη- με το λιμάνι του Βόλου, ενώ θα δώσει και αναπτυξιακή ώθηση σε πολλούς τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας που θα είναι προσβάσιμοι γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ