Αύξηση στις παγκόσμιες πωλήσεις της Peugeot το 2021 – Ποια μοντέλα ήταν best-sellers

Peugeot 2008

Με αύξηση κατά 5% έκλεισαν οι παγκόσμιες πωλήσεις της Peugeot το 2021, αγγίζοντας τις 1.214.851.

Η γαλλική μάρκα στην περιοχή της Ευρώπης σημείωσε 943.805 πωλήσεις, έχοντας έτσι αύξηση 3% συγκριτικά με το 2020.

Η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Peugeot ήταν η Μέση Ανατολή και Αφρική με 109.876 ταξινομήσεις και αύξηση 20%, ενώ η Λατινική Αμερική έκλεισε με 83.429 πωλήσεις και αύξηση 52%. Στην Κίνα, η Peugeot σημείωσε 37.815 πωλήσεις.

Σημαντικό στοιχείο του 2021 αποτέλεσε το γεγονός της ενίσχυσης των εκτός Ευρώπης πωλήσεων της γαλλικής φίρμας, που αποτελούν πλέον το 23,7% επί συνόλου των πωλήσεων, αυξανόμενες κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες.

Peugeot 208
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα δύο best-seller μοντέλα της Peugeot για τη χρονιά που μας πέρασε ήταν το μικρό χάτσμπακ 208 και το SUV 2008, που σημείωσαν 270.700 και 247.600 πωλήσεις αντίστοιχα, σημειώνοντας αύξηση 12% και 28% συγκριτικά με το 2020.

Το ρόλο του στις ενίσχυση των πωλήσεων της μάρκας έπαιξε και το νέο 308 που λανσαρίστηκε τον Οκτώβριο, καθώς επίσης και το pick-up Landtrek που δεν προσφέρεται στην Ευρώπη. Το 2022 αναμένεται επίσης να δούμε ένα νέο κουπέ SUV από την εταιρεία.

Peugeot 308

Ένα ακόμη στοιχείο που ενίσχυσε η Peugeot το 2021 ήταν οι πωλήσεις των ακριβότερων εκδόσεων των μοντέλων της, που πλέον αφορούν στο 34% όλων των πωλήσεών της. Πρόκειται για μια τάση που πλέον υπάρχει γενικότερα στην αυτοκινητοβιομηχανία, ως αποτέλεσμα της έλλειψης των ημιαγωγών, που έχει στρέψει τους κατασκευαστές στο να δώσουν προτεραιότητα στις κορυφαίες εκδόσεις εξοπλισμού των αυτοκινήτων τους.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ