Bentley: Η τέχνη πίσω από το έμβλημα της βρετανικής φίρμας

Bentley Flying Spur Hybrid

Για να τοποθετηθεί το έμβλημα της Bentley πάνω στα μοντέλα της χρειάζονται 11 εβδομάδες.

Το «Flying B» είναι στάνταρ στοιχείο στην Flying Spur Mulliner, ενώ είναι προαιρετικό σε όλες τις Flying Spur (επιλέγεται από το 97% των αγοραστών). Η δημιουργία αυτής της ξεχωριστής εμπειρίας για τον ιδιοκτήτη σε συνδυασμό με την ανανέωση του κομψού εμβλήματος «Flying B» που τραβάει τα βλέμματα, απαίτησε ένα συνδυασμό εξαιρετικών δεξιοτήτων σχεδιασμού, κατασκευαστικών τεχνικών και μηχανικών ικανοτήτων. Στην ουσία αποτελεί ένα σύμβολο της προσέγγισης της εταιρείας για την δημιουργία μοναδικών εμπειριών στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων της, μέσω της εξαντλητικής προσοχής στην λεπτομέρεια σε κάθε στάδιο της κατασκευής μιας Bentley.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
bentley

Τα αυτοκίνητα της Bentley με το «Flying B» προσφέρονται από τα μέσα της δεκαετίας του 1920, με το σημερινό σχέδιο να είναι η έκτη εκδοχή του. Για την πιο πρόσφατη Flying Spur, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Bentley αποδέχθηκαν την πρόκληση να ανεβάσουν την τέχνη και την τεχνική κατασκευής του «Flying B» σε ένα ακόμα υψηλότερο επίπεδο. Το έμβλημα που κοσμεί τη Flying Spur Mulliner είναι το πρώτο στην ιστορία της Bentley που αναπτύχθηκε ψηφιακά, το πρώτο που διαθέτει μια πλάκα κάλυψης που το αντικαθιστά όταν αποθηκεύεται μέσα στη μάσκα, το πρώτο με καθαρά ακρυλικά φτερά και το πρώτο που φωτίζεται εσωτερικά.

Το «Flying B» είναι χυτό ως ένα ενιαίο κομμάτι από ανοξείδωτο χάλυβα ποιότητας 316, και διαθέτει μια εξελιγμένη κρυσταλλική δομή η οποία είναι πολύ σκληρή και ικανή να αντέχει σε ακραίες θερμοκρασίες. Η προσθήκη μολυβδαινίου του προσδίδει επιπλέον αντοχή στη διάβρωση, στοιχείο ζωτικής σημασίας για ένα αντικείμενο που είναι εκτεθειμένο στα στοιχεία της φύσης όλο το χρόνο, οπουδήποτε πάνω στον πλανήτη, από τον Αρκτικό Κύκλο έως τον Ισημερινό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
bentley

Το «Flying B» κατασκευάζεται χρησιμοποιώντας τη διαδικασία χύτευσης του «χαμένου κεριού» στη Lestercast Ltd, μια τεχνική που συνήθως προορίζεται για εξαρτήματα ακριβείας όπως τα πτερύγια αεροστροβίλων. Αυτή η μορφή χύτευσης, αν και χρονοβόρα, χρησιμοποιείται συνήθως για την κατασκευή σύνθετων εξαρτημάτων που απαιτούν αυστηρότερες ανοχές, λεπτότερα τοιχώματα και καλύτερο φινίρισμα επιφάνειας από ό,τι μπορεί να επιτευχθεί με την χύτευση με άμμο. Αρχικά, λιωμένο κερί εγχέεται σε μια μήτρα. Ένας υδατοδιαλυτός πυρήνας καταλαμβάνει την κοιλότητα όπου θα κάθονται τα δύο ακρυλικά κρυστάλλινα φτερά, ενώ ένας κεραμικός κεντρικός πυρήνας δημιουργεί μια δίοδο μέσα στο καλούπι κεριού για την καλωδίωση φωτισμού. Στη συνέχεια, το κέρινο έμβλημα αφαιρείται από τη μήτρα και απομένει ένα τέλειο «Flying B» σε κερί.

Στη συνέχεια, αυτό το πρόπλασμα του εμβλήματος από κερί τοποθετείται μέσα σε πολλαπλές στρώσεις ενός λεπτού κεραμικού διαλύματος που περιέχει πυρίτιο και αλουμίνιο. Μόλις αυτά τα στρώματα στερεοποιηθούν, το κερί τήκεται σε θάλαμο πίεσης ατμού, αφήνοντας πίσω του ένα κεραμικό καλούπι με μια κούφια κοιλότητα στο σχήμα του εμβλήματος, του «Flying B». Σε αυτό το σημείο, ο λιωμένος ανοξείδωτος χάλυβας 316, που θερμαίνεται στους 1.600°C, χύνεται στο κεραμικό καλούπι. Μόλις κρυώσει και πήξει ο χάλυβας, αφαιρείται το κεραμικό εξωτερικό περίβλημα, ενώ ο κεραμικός πυρήνας διαλύεται υπό πίεση χρησιμοποιώντας ένα καυστικό διάλυμα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
bentley

Το έμβλημα «Flying B» από ανοξείδωτο χάλυβα που εμφανίζεται είναι έτοιμο για το επόμενο στάδιο. Η αμμοβολή αφαιρεί τυχόν ελάχιστα ίχνη κεραμικού υλικού και μια διαδικασία που ονομάζεται «λείανση εξώθησης» διασφαλίζει ότι η εσωτερική δίοδος είναι αρκετά ομαλή για την καλωδίωση που θα περάσει μέσα από αυτήν.

Μόνο αφού αφαιρεθεί κάθε ίχνος κεραμικού υλικού και το εξάρτημα μετρηθεί προσεκτικά για να εξασφαλιστεί ότι βρίσκεται εντός των ακριβέστατων ανοχών που απαιτούνται, το «Flying Β» θα σταλεί για γυάλισμα με το χέρι. Αυτή η τελευταία πινελιά υψηλής τεχνικής αναδεικνύει τη βαθιά λάμψη του λείου ανοξείδωτου χάλυβα.

Η όλη διαδικασία διαρκεί 11 εβδομάδες από την αρχή μέχρι το τέλος, οπότε το έμβλημα είναι έτοιμο για συναρμολόγηση από την WCM Europe Ltd, συμπεριλαμβανομένων των κρυστάλλινων ακρυλικών πτερυγίων, της καλωδίωσης και των μικροσκοπικών LED που δημιουργούν ένα τόσο μαγικό αποτέλεσμα στην τελική φάση της λειτουργίας τους πάνω στο αυτοκίνητο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ