Το ελληνικό video που έμεινε στην ιστορία -Black Friday και στα γυρισμένα χιλιόμετρα των αυτοκινήτων

girismena-xiliometra

Η Black Friday μονοπωλεί το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού και μας θυμίζει το επικό βίντεο που έχει δημοσιευτεί από τη σελίδα του carandmotor.gr για τα γυρισμένα χιλιόμετρα στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. 

Ένα ακόμη video από επαγγελματικό εισαγόμενο μεταχειρισμένο όχημα της Fiat αποδείχθηκε που αγόρασε κάποιος ανυποψίαστος επαγγελματίας δημοσίευσε ο γνωστός στο Carandmotor.gr τεχνικός συνεργείου που έχει το λογότυπο «Carhacker_gr» και βέβαια μας έχει δώσει την άδεια την αναπαραγωγής του.

Μάλιστα στην αρχή του video έχει αναγράψει με μεγάλα γράμματα τον τίτλο Black Friday καθώς ο έλεγχος του οχήματος πραγματοποιήθηκε λίγες ώρες πριν την έναρξη της «Μαύρης Παρασκευής» και όπως εύκολα διαπιστώνει κανείς ο ανυποψίαστος επαγγελματίας θα χρειαστεί να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη για να «συνεφέρει» το «ταλαιπωρημένο» εισαγόμενο μεταχειρισμένο φορτηγάκι της Fiat που απέκτησε καθώς άλλα χιλιόμετρα αναγράφει το κοντέρ του και άλλα έχει διανύσει στην πραγματικότητα. Μάλιστα ο επιτήδειος έμπορος που πούλησε το συγκεκριμένο επαγγελματικό van μείωσε πάνω από 425.000 χλμ. τα διανυθέντα χιλιόμετρα του οχήματος!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Χαρακτηριστικά όπως μπορείτε να διακρίνετε και στο video του «Carhacker_gr» το κοντέρ του επαγγελματικού εισαγόμενου μεταχειρισμένου van της Fiat αναγράφει στο κοντέρ του 229.879 χλμ. Μόλις συνδέεται ο τεχνικός από το laptop της εταιρείας εμφανίζεται το ιστορικό ελέγχου του οχήματος με τις εργασίες που έχουν πραγματοποιηθεί στις οποίες δίπλα αναγράφονται και τα διανυθέντα χιλιόμετρα.

Εκεί αποκαλύπτεται και η μεγάλη κομπίνα καθώς φαίνεται ξεκάθαρα ότι το επαγγελματικό εισαγόμενο μεταχειρισμένο όχημα της Fiat έχει διανύσει πάνω από 656.000 χλμ. αντί για 229.879 χλμ. 

Επίσης στο τεχνικό ιστορικό του οχήματος αποκαλύπτεται ότι το οδόμετρο ανέγραφε 542.058 χλμ. στην τελευταία επανεγγραφή της μνήμης flash, 618.857 χλμ. κατά την ένδειξη απαιτούμενης αλλαγής λαδιών και 656.489 χλμ. κατά την αντικτάσταση της Μονάδας Ελέγχου του Κινητήρα.

Παράλληλα ο «Carhacker_gr» αναρωτιέται τι έγραφαν τα... Βουλγάρικα ΚΤΕΟ στα διανυθέντα χιλιόμετρα;

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε το σχετικό video από τον «Carhacher_gr»

Πώς θα καταλάβεις ότι ένα αυτοκίνητο έχει γυρισμένα χιλιόμετρα 

Η εικόνα ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου με λίγα χιλιόμετρα και σε καλή τιμή είναι πάντα ιδιαίτερα ελκυστική. Ωστόσο, κρύβει από πίσω της κινδύνους, με μεγαλύτερο από αυτούς τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει αυτό το αυτοκίνητο να μην ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα όντας περισσότερα από τα αναγραφόμενα. Ακολουθούν τρία πράγματα που μπορείτε να ελέγξετε εσείς οι ίδιοι για να μειώσετε σε μεγάλο βαθμό το ενδεχόμενο γυρισμένων χιλιομέτρων στο αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει.

Έλεγχος μέσω VIN (αριθμός πλαισίου)

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν ενδιαφέρεστε να αγοράσετε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, το πρώτο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να διασταυρώσετε τα χιλιόμετρα που αναγράφονται στο οδόμετρο μέσω του αριθμού πλαισίου του αυτοκινήτου και της αντιπροσωπείας. Η διασταύρωση μέσω VIN μας δείχνει τη συντήρηση που έκανε ένα αυτοκίνητο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο αλλά αποκλείει τα σέρβις που μπορεί να έγιναν μετά από αυτό σε μη εξουσιοδοτημένο, μια πρακτική που συνηθίζεται από μεγάλη μερίδα του κοινού μετά τη λήξη της επίσημης εγγύησης. Ωστόσο με αυτό τον τρόπο μπορούμε-τουλάχιστον-να δούμε μέχρι πότε έκανε σέρβις το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία αφού τα χιλιόμετρα που αναγράφονται θα πρέπει να είναι λιγότερα από εκείνα με τα οποία πωλείται τώρα. Να θυμάστε πως ένας έλεγχος μεταχειρισμένου αυτοκινήτου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο θα σας δώσει μια ξεκάθαρη εικόνα για το παρελθόν του.

Αυτό που μπορούμε, επίσης, να κάνουμε είναι να ζητήσουμε και το βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου εκτός επίσημου δικτύου, το οποίο θα πρέπει επίσης να είναι συμπληρωμένο σωστά, μέχρι μια λογική ημερομηνία. Αν οι ημερομηνίες και τα αναγραφόμενα χιλιόμετρα δεν βγάζουν κάποιο νόημα, τότε μάλλον θα πρέπει να μπείτε σε υποψίες. Επίσης, αν δεν πρόκειται για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο πολλών ετών, αλλά για κάποιο σχετικά νέο, η παντελής απουσία αρχείου συντήρησης είναι σίγουρα μια αρνητική πρώτη ένδειξη.

Κατάσταση καμπίνας

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η εικόνα της καμπίνας του αυτοκινήτου θα πρέπει να «συμφωνεί» ως έναν βαθμό με τα χιλιόμετρα που αναγράφονται στο οδόμετρο. Το υπό εξέταση μοντέλο θα είναι σίγουρα καλά καθαρισμένο στο εσωτερικό του και ψεκασμένο με κατάλληλα σπρέι που θα κάνουν τις επιφάνειες του, πλαστικές, υφασμάτινες και δερμάτινες, να μοιάζουν σαν καινούριες στην κυριολεξία. Ωστόσο ακόμη και έτσι η συχνή έκθεση στον ήλιο δεν μπορεί να κρύψει τη γήρανση των επιφανειών που προδίδεται από μικρές ρωγμές, ειδικά στην επιφάνεια του ταμπλό ή στα καθίσματα, αν αυτά φέρουν δερμάτινες επενδύσεις. Ένα πολύ καινούριο τιμόνι, που δεν συνάδει με την υπόλοιπη εικόνα της καμπίνας, θα μπορούσε να έχει πάρει τη θέση του προηγούμενου για να αποκρύψει τα πολλά χιλιόμετρα που έχει διανύσει. Αυτό θα πρέπει επίσης να σας βάλει σε σκέψεις. Η συχνή χρήση ενός αυτοκινήτου προδίδεται και από τα πεντάλ, ειδικά στην περίπτωση που αυτά δεν είναι μεταλλικά.

Εξωτερική κατάσταση

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η γενικότερη κατάσταση στην οποία βρίσκεται το αυτοκίνητο εξωτερικά αποτελεί επίσης μία ακόμη ένδειξη για τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει και αυτό γίνεται πιο εμφανές όσο πιο παλιό είναι το μεταχειρισμένο που μας ενδιαφέρει. Δίνουμε έμφαση λοιπόν στον έλεγχο των προφυλακτήρων και των μαρσπιέ για γρατσουνιές που μπορεί να είναι πολύ περισσότερες σε σχέση με τα αναγραφόμενα χιλιόμετρα. Ακόμη και αν η εξωτερική του κατάσταση δείχνει "σωστή", κρίνεται απαραίτητο να δείτε και το κάτω μέρος του αυτοκινήτου με χρήση ράμπας ανύψωσης.

Η γνώμη του ειδικού

Φυσικά ένα ακόμη πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να εξετάσετε το αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει με τη βοήθεια ενός μηχανικού, ο οποίος, λόγω αντικείμενου εργασίας και φυσικά εμπειρίας θα αντιληφθεί πράγματα που σε εσάς θα περάσουν απαρατήρητα. Αυτή είναι μια ενέργεια την οποία και συνιστούμε ανεπιφύλακτα κατά την αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου ακόμη και θα πρέπει να πληρώσετε για να γίνει. Τέλος, άρνηση του πωλητή για έλεγχο του οχήματος από τρίτο θα πρέπει επίσης να σας βάλει σε σκέψεις για το συγκεκριμένο μοντέλο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ