BMW και Continental τοποθετούν κινητήρες στο εσωτερικό των τροχών

BMW

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που φαίνεται πως αποτελούν τη μοναδική λύση για το μέλλον της αυτοκίνησης έχουν ακολουθήσει μέχρι στιγμής την ίδια πεπατημένη. Μήπως όμως υπάρχει και άλλη οδός για ένα πιο πράσινο περιβάλλον;

Μια μεγάλη γερμανική εταιρεία, ονόματι DeepDrive και η BMW σε συνεργασία με την Continental ανακοίνωσαν τη σύμπραξή τους με σκοπό μια διαφορετική προσέγγιση στο θέμα της ηλεκτροκίνησης. Οι προετοιμασίες για τη δημιουργία ενός κινητήρα που θα βρίσκεται στον τροχό, έχουν ήδη ξεκινήσει.

Η συγκεκριμένη καινοτομία χρησιμοποιείται στους δύο τροχούς, επομένως γιατί όχι και στους τέσσερις; Το project είναι ιδιαίτερα ελπιδοφόρο και με δεδομένο τη φήμη και τη δυναμική των εταιρειών που εμπλέκονται, το επιτυχές αποτέλεσμα θεωρείται σίγουρο. Μέσα σε τρία χρόνια, δηλαδή μέχρι το 2026, το έργο προγραμματίζεται να έχει μπει στην τελική του φάση.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



BMW b

Οι εναλλακτικές που υπάρχουν για μηδενικές εκπομπές ρύπων είναι το υδρογόνο, ωστόσο τα εμπόδια τα οποία πρέπει να ξεπεραστούν δεν είναι και λίγα. Τα πράγματα για τα e-Fuels επίσης δεν φαίνονται και τόσο καλά, αν και τα συνθετικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο μιας μεγάλης έρευνας.

Τα EVs είναι προς το παρόν μονόδρομος. Όμως είναι ακόμα ακριβά για τους περισσότερους. Ένα πλεονέκτημα του τροχού-μοτέρ είναι η περιορισμένη χρήση σπάνιων γαιών. Λιγότερα μέταλλα, μαγνήτες και σιδηρούχα υλικά κατά 50 με 80%, υπολογίζεται πως θα έριχναν το κόστος κατά 30%.

Επιπλέον θα απελευθέρωναν και σημαντικό χώρο από το πλαίσιο, για ενδεχομένως μπαταρίες μεγαλύτερης χωρητικότητας. Τα φρένα στην περίπτωση αυτή θα αντικαθίστατο από άλλα, ενώ θα υπήρχε όφελος και στη μείωση του βάρους. Άρα βελτιωμένες αυτονομίες, αλλά και επιδόσεις.   

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ