Η αντίστροφη μέτρηση έχει ξεκινήσει για την παρουσίαση της ολοκαίνουργιας γενιάς της BMW R/GS με τους Βαυαρούς να προχωρούν σε «πειράγματα» του δίτροχου κοινού.
Εκατό κεράκια θα «σβήσει» το 2023 η BMW Motorrad με τους Βαυαρούς να έχουν ξεκινήσει ήδη τους εορτασμούς για τα 100 χρόνια που παράγουν μοτοσικλέτες.
Ανάμεσα στα πολλά και σημαντικά που αναμένεται να παρουσιάσουν φέτος οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας, εκείνο που συγκεντρώνει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τον κόσμο των δύο τροχών είναι αναμφίβολα η παρουσίαση της νέας γενιάς R/GS, η οποία έρχεται να αντικαταστήσει την R 1250 GS έπειτα από μία άκρως επιτυχημένη εμπορική πορεία.
BUY NOW
Όλα δείχνουν ότι ο χρόνος μετράει πλέον αντίστροφα για την αποκάλυψη της ολοκαίνουργιας on-off, κάτι που επιβεβαώνεται και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της BMW.
«Οι εορτασμοί για τα 100 χρόνια της BMW Motorrad έχουν ήδη ξεκινήσει και δεν μπορούμε να περιμένουμε να αποκαλύψουμε τι άλλο έχουμε κρατήσει για εσάς», είναι το μήνυμα που συνοδεύει την φωτογραφία που βλέπετε στις οθόνες σας, η οποία αναρτήθηκε από την BMW στα δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής της δικτύωσης.
Αν και ουσιαστικά φαίνεται μια κουκούλα που κρύβει ολοκληρωτικά την μοτοσικλέτα, η ψηλή ζελατίνα μάλλον υποδεικνύει ότι από κάτω κρύβεται η επόμενη γενιά της GS, η οποία έχει εντοπιστεί σε δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες, σχεδόν χωρίς καμουφλάζ ήδη από τα τέλη της προηγούμενης χρονιάς.
Η επόμενη μοτοσικλέτα της σειράς αναμένεται να ονομάζεται R 1300 GS λόγω του ολοκαίνουργιου και μεγαλύτερης χωρητικότητας κινητήρα που θα φέρει. Σε σχέση με το σημερινό, το νέο μοτέρ εγκαταλείπει πλήρως την μερική ψύξη του από τον αέρα με τους Βαυαρούς να έχουν στα σκαριά ένα πλήρως υγρόψυκτο μοτέρ με σύστημα μεταβλητού χρονισμού για τις βαλβίδες του.
Εκτός από τον νέο κινητήρα, η επόμενη γενιά της R/GS θα φέρει και ολοκαίνουργιο πλαίσιο αλλά και μονόμπρατσο ψαλίδι, μέσα από το οποίο θα περνά ο νέος άξονας της τελικής μετάδοσης, ένα χαρακτηριστικό των γερμανικών on-off από την πρώτη γενιά που παρουσιάστηκε στα μέσα της 10ετίας του '80.
Νέο θα είναι επίσης και το κοστούμι της μεγάλης adventure μοτοσικλέτας, ενώ στα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του αναβάτη της θα προστεθεί και radar που θα βάλει στο «μενού» των επιλογών το ενεργό cruise control αλλά και την προειδοποίηση απόστασης από το προπορευόμενο όχημα.
Η R 1300 GS δεν θα είναι και η μοναδική μοτοσυκλέτα, αλλά θα είναι διαθέσιμη και σε άλλες εκδόσεις, όπως «ενημέρωσε» κατά λάθος η BMW, ανεβάζοντας πληροφορίες σε site της. Στη βάση θα βρίσκεται η R 1300 GS, με την R 1400 GS να ακολουθεί και να αντικαθιστά στη γκάμα της εταιρείας την έκδοση Adventure, χωρίς να προκύπτει ωστόσο αλλαγή στον κυβισμό. Πάνω και από τις δύο και με πιο χωμάτινο προσανατολισμό θα βρίσκεται η έκδοση M 1300 GS.