Ένα δράμα δίχως τέλος ζει η Fisker, καθώς μετά το αίτημα πτώχευσης το οποίο υπέβαλε, εκκινεί η διαδικασία ρευστοποίησης των περιουσιακών της στοιχείων με σκοπό να κλείσει μια τρύπα 850 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η τελευταία πράξη του δράματος πρόκειται να γραφτεί τα επόμενα 24ωρα για την Fisker, καθώς μετά την αποτυχία εύρεσης ενός νέου επενδυτή, η αμερικανική φίρμα οδεύει προς το οριστικό λουκέτο.
Την προηγούμενη εβδομάδα η Fisker κατέθεσε αίτημα πτώχευσης και πλέον ξεκινά η διαδικασία ρευστοποίησης των περιουσιακών της στοιχείων, καθώς το χρέος της αμερικανικής φίρμας ανέρχεται σε 850 εκατομμύρια δολάρια.
BUY NOW
Η Fisker έχει ήδη έρθει σε συμφωνία ώστε να πουλήσει μαζικά περίπου 4.300 αυτοκίνητα, τα οποία έχουν ήδη παραχθεί, κάτι τέτοιο ωστόσο δεν είναι αρκετό ώστε να καλύψει το χρέος της αμερικανικής φίρμας.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι το λουκέτο της Fisker πρόκειται να επηρεάσει κι άλλους κατασκευαστές-προμηθευτές, με πιο χαρακτηριστικό αυτό το παράδειγμα της αυστριακής Magna-Steyer η οποία είχε αναλάβει την παραγωγή του ηλεκτροκίνητου Ocean.
Φήμες ήθελαν ακόμα και τον ιδρυτή της Fisker να προχωρά στην πώληση προσωπικών περιουσιακών στοιχείων σε μια απέλπιδα προσπάθειά να κερδίσει χρόνο, χρηματοδοτώντας τη λειτουργία της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αξίζει να σημειώσουμε, ότι το προηγούμενο διάστημα η Fisker ήρθε σε επαφές και με άλλους κατασκευαστές, αναζητώντας, έναν επενδυτή που θα την έβγαζε από το οικονομικό αδιέξοδο, ωστόσο οι διαπραγματεύσεις δεν είχαν αίσιο τέλος, με αποτέλεσμα η αμερικανική φίρμα να οδηγηθεί στην πτώχευση.
Ένας από τους κατασκευαστές που είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον για την Fisker και ειδικότερα για το ηλεκτροκίνητο pickup των Αμερικανών ήταν η Nissan, προσβλέποντας στην απόκτηση την απαραίτητης τεχνογνωσίας για την κατασκευή του περίφημου Alaska.
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ