Βουλιάζουν τα λιμάνια από καινούργια αυτοκίνητα

Βουλιάζουν τα λιμάνια της Ευρώπης - Ποιος είναι ο λόγος

Πρόβλημα αντιμετωπίζουν μερικά από τα μεγαλύτερα λιμάνια της Ευρώπης από τα χιλιάδες καινούργια αυτοκίνητα που τα έχουν στην κυριολεξία κατακλύσει τους τελευταίους μήνες.

Ως αναδυόμενη αγορά στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η Ευρώπη συγκεντρώνει το ενδιαφέρον όλων των μεγάλων κατασκευαστών εκ των οποίων οι περισσότεροι προέρχονται αυτή τη στιγμή από την Κίνα.

Οι Κινέζοι κατασκευαστές θέλουν να επωφεληθούν όσο το δυνατό περισσότερο από την πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην προώθηση των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων και να αποκτήσουν από νωρίς ένα μεγάλο μερίδιο της αγοράς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτός είναι ένας από τους τους κύριους λόγους που η κατασκευαστές από την ασιατική χώρα στέλνουν διαρκώς χιλιάδες ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρωπαϊκή Ήπειρο, τα οποία ωστόσο παραμένουν εκεί δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στα λιμάνια που τα υποδέχονται με πολλούς από τους διαθέσιμους χώρους τους να έχουν μετατραπεί σε απέραντα πάρκινγκ.

Μερικά από τα μεγαλύτερα λιμάνια της Ευρώπης, όπως για παράδειγμα αυτό της Αμβέρσας στο Βέλγιο «βουλιάζουν» από τα χιλιάδες κινέζικα αυτοκίνητα που φιλοξενούν με την αναμονή να φτάνει σε κάποιες περιπτώσεις ακόμη και τους 18 μήνες.

Με τόσο μεγάλο διάστημα παραμονής σε συνθήκες περιβάλλοντος και χωρίς να έχουν φορτιστεί οι μπαταριές ιόντων λιθίου των ηλεκτρικών αυτοκινήτων διατρέχουν μεγάλο κίνδυνο να πάθουν ζημιά και να χάσουν μεγάλο μέρος της ενεργειακής τους χωρητικότητας, ακόμη και το 40%, με την αυτονομία του να μειώνεται ανάλογα.

Η επιβράδυνση της ανάπτυξης της αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη Γηραιά Ήπειρο (για παράδειγμα στη Γερμανία όπου δεν υπάρχουν πλέον επιδοτήσεις), είναι ένας από τους λόγους που τα αυτοκίνητα των Κινέζων κατασκευαστών περιμένουν καρτερικά να μεταφερθούν προς τις αντιπροσωπείες με τους Financial Times (αναδυόμενη) που έχουν κάνει σχετικό ρεπορτάζ να αναφέρουν και άλλες αιτίες.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ανάμεσα σε αυτές τις αιτίες είναι και η επιβράδυνση της ανάπτυξης της κινέζικης αγοράς ηλεκτρικού αυτοκινήτου τη στιγμή που οι κατασκευαστές συνεχίζουν να παράγουν σε φουλ ρυθμό και έτσι χιλιάδες αυτοκίνητα διοχετεύονται και στην Ευρώπη, ακόμη και αν δεν έχουν βρει αγοραστή.

Οι FT αναφέρουν επίσης και την… έλλειψη φορτηγών για να μεταφερθούν τα κινέζικα ηλεκτρικά στις αντιπροσωπείες αφού ο περιορισμένος αριθμός που υπάρχει εξυπηρετεί ήδη υπάρχοντα συμβόλαια από άλλους κατασκευαστές.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κίνα -ανεξαρτήτως κατασκευαστή- και θα πουληθούν φέτος στην Ευρώπη αναμένεται να αντιστοιχίσουν στο 25% περίπου επί του συνόλου της αγοράς των ηλεκτρικών στη Γηραιά Ήπειρο, ενώ το μερίδιο της Κίνας στην Ευρώπη εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά 5% φέτος και σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ