Το Citroen Jumper γιορτάζει την 30ή επέτειό του και δράττεται της ευκαιρίας να ανανεωθεί με περισσότερο στυλ, συνδεσιμότητα και το ίδιο επίπεδο πρακτικότητας.
Όταν παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 1994, το Jumper τάραξε τα νερά της αγοράς των επαγγελματικών οχημάτων φέρνοντας ένα είδος σχεδίασης, άνεσης, και οδηγικής απόλαυσης, εμπνευσμένο από τα επιβατικά οχήματα. Λαμβάνοντας υπόψη τους επαγγελματίες που περνούν πολλές ώρες στα οχήματά τους, η Citroen έδωσε ιδιαίτερη προσοχή στο εσωτερικό με εργονομία παρόμοια με ενός σεντάν, ενισχυμένη ηχομόνωση και πρωτοφανή χαρακτηριστικά για ένα βαν, όπως ηλεκτρικά παράθυρα και κλιματισμό.
Φυσικά, το Jumper δεν ξέχασε να καλύψει τις βασικές ανάγκες όλων των επαγγελματιών με μια μεγάλη γκάμα κινητήρων (βενζίνης και πετρελαίου, συμπεριλαμβανομένων των νέων ατμοσφαιρικών 2.5L Diesel και Turbo Diesel με τρεις βαλβίδες ανά κύλινδρο, κατάλληλων για βαριά φορτία) και διαμορφώσεων αμαξώματος, με αποτέλεσμα να υπάρχουν συνολικά 58 διαφορετικές εκδόσεις του Jumper.
BUY NOW
Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, το Jumper εξελίχθηκε με ανανεωμένο σχεδιασμό και, κυρίως, με την υιοθέτηση δύο κινητήρων τελευταίας τεχνολογίας: του turbo-Diesel άμεσου ψεκασμού 2.2 HDi και του κινητήρα βενζίνης/υγραερίου διπλού καυσίμου 2.0i. Το Jumper καινοτόμησε επίσης όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του, καθώς ήταν το πρώτο στην κατηγορία του που προσέφερε κάθισμα οδηγού με μεταβλητή απόσβεση, κάμερα ή πίσω ραντάρ.
Βασιζόμενη στην επιτυχία της πρώτης γενιάς, η Citroen παρουσίασε το 2006 ένα εντελώς νέο μοντέλο που ανταποκρινόταν ακόμη πιο πιστά στις ανάγκες των επαγγελματιών. Ο σχεδιασμός συνδύαζε τον εκσυγχρονισμό και την πρακτικότητα, περιλαμβάνοντας ενσωματωμένες σχάρες στον προφυλακτήρα για ευκολότερο καθαρισμό του παρμπρίζ. Η γκάμα των ωφέλιμων όγκων διευρύνθηκε, φτάνοντας πλέον τα 17 m3, σε σύγκριση με τα προηγούμενα 14 m3. Το νέο Jumper ήταν ένα από τα λίγα μοντέλα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς στην κατηγορία του που επέτρεπε συνολικό βάρος φορτίου άνω των 3,5 τόνων. Η γκάμα των κινητήρων ντίζελ HDi επεκτάθηκε και περιλαμβάνει τρία επίπεδα ισχύος: 100, 120 και 157 ίππους.
Συνεχίζοντας να βρίσκεται στην πρωτοπορία, το Jumper απέκτησε ό,τι πιο σύγχρονο υπήρχε στα μέσα της δεκαετίας του 2010: φώτα ημέρας LED, οθόνη αφής με ενσωματωμένο σύστημα πλοήγησης, Connecting Box με Bluetooth hands-free και USB, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας και σύστημα Stop & Start στους κινητήρες e-HDi για μείωση της κατανάλωσης κατά 0,5 λίτρα/100 χλμ. στην πόλη.
Σήμερα, το νέο Jumper πηγαίνει τις επαγγελματικές μετακινήσεις σε ένα άλλο επίπεδο, για να παραμείνει πλήρως συνδεδεμένο με την εξέλιξη των αναγκών και των επιθυμιών των επαγγελματιών παρουσιάζοντας τα δύο νέα μοντέλα Jumper και e-Jumper. Με στόχο την οδηγική άνεση, για πρώτη φορά στο Jumper διατίθεται αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με δύο από τους τρεις νέους κινητήρες BlueHDi (140 και 180 ίππων, ενώ ο κινητήρας των 120 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων).
Για τους επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να υιοθετήσουν τη βιώσιμη κινητικότητα και να μειώσουν το καθημερινό κόστος, το νέο e-Jumper διαθέτει ένα ολοκαίνουργιο 100% ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Προσφέρει ισχύ 270 ίππων και αυτονομία 420 χλμ. που αποτελούν σημείο αναφοράς στην κατηγορία. Το νέο e-Jumper μπορεί να φορτιστεί από 0 έως 80% σε μόλις 55 λεπτά με ταχυφορτιστή 150 kW.
Ως πρωτοπόρος στις μηδενικές εκπομπές ρύπων στην κατηγορία του, το Jumper θα είναι επίσης διαθέσιμο αργότερα με ένα νέο σύστημα κίνησης κυψελών καυσίμου υδρογόνου που θα προσφέρει αυτονομία σχεδόν 500 χλμ.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ