CUPRA σε carandmotor.gr: Όποιος οδηγεί ένα μοντέλο μας γνωρίζει ότι θα βιώσει μοναδικές εμπειρίες

carlos galindo cupra συνέντευξη carandmotor

Στο περιθώριο της πρώτης γνωριμίας μας με το CUPRA Terramar, μιλήσαμε με τον Carlos Galindo, Global Head of Product Marketing της εταιρείας.

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η εμπορική επέλαση της CUPRA, η οποία εμπλουτίζει συνεχώς τη προϊοντική γκάμα της με μοντέλα που ενώ εμμένουν στις παραδοσιακές αξίες της, ταυτόχρονα έρχονται να ικανοποιήσουν νέες ανάγκες.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Terramar, ένα μικρομεσαίο SUV που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε προ ολίγων εβδομάδων στη Βαρκελώνη. Με μήκος 4.519 χλστ., το νέο μέλος της οικογένειας της CUPRA διατηρεί αναλλοίωτο το σπορ DNA της μάρκας και ταυτόχρονα «κλείνει» το μάτι στους οικογενειάρχες που αναζητούν ένα πιο ριζοσπαστικό SUV μοντέλο.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
cupra terramar

Στο περιθώριο της γνωριμίας με το Terramar είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε το με τον Global Head of Product Marketing της CUPRA, Carlos Galindo, ο οποίος μας ανέλυσε το όραμα πίσω από την εξέλιξη του οχήματος, παρέθεσε τους στόχους της εταιρείας και αναφέρθηκε στο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά της: Την ικανότητά της να κατασκευάζει μοντέλα που δημιουργούν μοναδικές εμπειρίες και ξεχωριστά συναισθήματα.

cupra terramar
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

A.Γ.: Ποια ήταν η βασική ιδέα πίσω από τη δημιουργία του CUPRA Terramar;

C.G.: Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα ήρωα και να τον τοποθετήσουμε στην πιο ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία SUV, αυτή των μικρομεσαίων. Μέχρι σήμερα το χαρτοφυλάκιό μας βασιζόταν στα Formentor, Leon και Born, ενώ αυτό το έτος λανσάραμε και το Tavascan, το μεγαλύτερο SUV της CUPRA από άποψη μήκους, με coupe χαρακτηριστικά και 100% ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Απουσίαζε λοιπόν ένα SUV στα 4,5 μέτρα, δηλαδή ένα όχημα που θα εντάσσεται στην κατηγορία με το μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων στην Ευρώπη, αυτή των C-SUV. Το Terramar θα διατίθεται-μεταξύ άλλων- με plug-in υβριδικά συστήματα, τα οποία θα μας βοηθήσουν να πετύχουμε υψηλές πωλήσεις.

Μεγάλος μας στόχος ήταν να μεταλαμπαδεύσουμε στο μοντέλο DNA της CUPRA και να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο με κορυφαία ποιοτικά χαρακτηριστικά στην καμπίνα. Το Terramar όχι απλά ολοκληρώνει το προϊόντικό χαρτοφυλάκιο της μάρκας, αλλά θα συνδράμει και στην ανάπτυξή της.

cupra terramar
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το CUPRA Terramar μας βοηθάει να προσελκύσουμε νέους πελάτες, όπως για παράδειγμα οικογένειες με πιο προοδευτικό τρόπο σκέψης που αναζητούν ένα πιο ριζοσπαστικό όχημα. Μέχρι σήμερα δεν προσφέραμε ένα τέτοιο μοντέλο, το οποίο θα διέθετε για παράδειγμα το απαιτούμενο μέγεθος. Πλέον αυτό αλλάζει με το Terramar, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα ΜQB Evo του VW Group, αξιοποιώντας την δίχως να αλλοιώνονται οι αξίες της CUPRA, όπως είναι το μοναδικό σπορ design τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό.

Επιπλέον, το μοντέλο εξοπλίζεται με αρκετά συστήματα που λειτουργούν επικουρικά στον σπορ χαρακτήρα του. Ως στάνταρ ενσωματώνονται τεχνολογίες όπως το progressive steering (προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης) και η σπορ ανάρτηση, ενώ προαιρετικά προσφέρονται τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ DCC δύο βαλβίδων και τα μπροστινά φρένα υψηλής απόδοσης Akebono. Όλα αυτά συμβάλλουν στην κορύφωση της σπορ οδηγικής εμπειρίας. Και αυτό είναι που διαφοροποιεί την CUPRA από τις άλλες μάρκες: Όποιος οδηγεί ένα μοντέλο της γνωρίζει ότι θα βιώσει μοναδικές εμπειρίες πίσω από το τιμόνι.

A.Γ.: Όπως αναφέρατε το Terramar ενσωματώνει το DNA της CUPRA. Είναι, όμως, και το πιο πρακτικό μοντέλο της στα χρονικά;

C.G.: Δεν ξέρω αν είναι το πιο πρακτικό CUPRA. Αυτό που γνωρίζω είναι δημιουργήσαμε ένα SUV το οποίο πραγματικά ζητούσε η αγορά. Φυσικά, έχουμε συμπεριλάβει κάποια στοιχεία που συνδράμουν στην ενίσχυση της πρακτικότητας, όπως τα συρόμενα καθίσματα που ενισχύουν την ευρυχωρία, εξυπηρετώντας απρόσκοπτα τις ανάγκες μιας οικογένειας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

A.Γ.: Ποιοι είναι οι στόχοι της μάρκας για το 2030;

C.G: Στόχος της μάρκας είναι ο σπορ χαρακτήρας της και τα μοναδικά συναισθήματα που δημιουργεί να μεταφερθούν και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Όπως, βέβαια, γνωρίζετε, μελετάμε συνεχώς όσα συμβαίνουν στην αγορά, και διαπιστώνουμε ότι η ηλεκτροκίνηση δεν έχει διεισδύσει στον κόσμο των τεσσάρων τροχών στον βαθμό που όλοι περιμέναμε.

CUPRA production

Γι’ αυτό το λόγο επιμένουμε σε μοντέλα όπως το Terramar, τα οποία «παντρεύουν» τα θετικά στοιχεία και των δύο κόσμων. Δηλαδή ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο με πολλή δύναμη, 272 ίππων, αλλά και ηλεκτρική αυτονομία περίπου 100 χλμ.

Ευθυγραμμιζόμαστε με τις εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση με τον δικό μας ξεχωριστό τρόπο και φυσικά προσπαθούμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας με μία γκάμα μοντέλων που φέτος ανανεώθηκε σημαντικά με τα νέα CUPRA Formentor και Leon, όπως και το νέο Born με την έκδoση VZ, η οποία αποδεικνύει ότι μπορούμε να κατασκευάσουμε fun-to-drive ηλεκτρικά αυτοκίνητα που προκαλούν μοναδικά συναισθήματα.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τώρα με τα Terramar και Tavascan έχουμε ένα ολοκληρωμένο προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, που θα μας βοηθήσει να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας και την κερδοφορία μας.

Μια τόσο ολοκληρωμένη γκάμα μας επιτρέπει, επίσης, να ενισχύσουμε την παρουσία μας σε διεθνές επίπεδο, δηλαδή να εισέλθουμε σε νέες αγορές όπως η Αυστραλία, η Λατινική Αμε;ρική και ειδικά το Μεξικό.

A.Γ.: Μετά τα Terramar και Tavascan η οικογένεια της CUPRA θα υποδεχθεί ένα ακόμα μέλος, το Raval.

C.G.: Πρόκειται για ένα μικρό αυτοκίνητο μήκους 4,05 μ. το οποίο θα είναι 100% ηλεκτρικό. Αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό μοντέλο για τη μάρκα, διότι μας βοηθάει να εξηλεκτρίσουμε το εργοστάσιό μας στο Μαρτορέλ (σ.σ. το οποίο από το 2025 θα παράγει πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα).

cupra urbanrebel

Επιπροσθέτως, συμβάλλουμε και στην ηλεκτρική μετάβαση της Ισπανίας, μιας και σε συνεργασία με τον όμιλο Volkswagen καταφέραμε να εξασφαλίσουμε τη δημιουργία μιας μονάδας παραγωγής μπαταριών στη Βαλένθια (σ.σ. ένα ακόμη εργοστάσιο μπαταριών κατασκευάζεται στο Μαρτορέλ).

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τέλος, το VW Group «εξηλεκτρίζει» και το εργοστάσιο στην πόλη Παμπλόνα όπου θα κατασκευάζονται ηλεκτρικά μοντέλα για λογαριασμό των εταιρειών του ομίλου, συμπεριλαμβανομένων των Volkswagen και Skoda.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ