Dacia: Τα νέα, προσιτά μοντέλα που εξετάζει μετά το Bigster

Dacia Bigster

Η ρουμανική εταιρεία εξαπολύει ολομέτωπη εμπορική επίθεση, εξετάζοντας το λανσάρισμα μιας σειράς νέων αυτοκινήτων, από ηλεκτρικά πόλης μέχρι οικογενειακά της κατηγορίας C.

Η «συνταγή» της Dacia είναι τόσο επιτυχημένη, δεδομένης της λαμπρής εμπορικής πορείας κυρίως του Sandero και του Duster και της επερχόμενης κυκλοφορίας του προσιτού 7θέσιου SUV Bigster, που δίνει τη δυνατότητα στη ρουμανική εταιρεία να κάνει φιλόδοξα πλάνα επέκτασης της γκάμας της.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ταυτόχρονα η μητρική της Dacia, ο όμιλος Renault, αφήνει να εννοηθεί ότι ο διάδοχος του ξεπερασμένου, συμβατικού Megane με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα μπορούσε να είναι ένα νέο μοντέλο με το σήμα της ρουμανικής εταιρείας.

Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η Dacia, το πλάνο «Renaulution» που παρουσίασαν οι Γάλλοι τον Ιανουάριο του 2021 περιλαμβάνει την «αφοσίωση» της Dacia προς την κατάκτηση της κατηγορίας C της ευρωπαϊκής αγοράς - έχοντας ήδη κυριαρχήσει στην κατηγορία Β.

Η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι συνεχιζόμενη αύξηση των τιμών στα οχήματα της κατηγορίας C-SUV τα τελευταία χρόνια αποτελεί σημαντικό εμπόδιο για πολλούς πιθανούς αγοραστές. Έτσι, θέλει να καρπωθεί τις πωλήσεις με το Bigster, που με την προσιτή τιμή του δίνει πρόσβαση σε μεγαλύτερο ποσοστό του πληθυσμού σε αυτή την κατηγορία.

Η Dacia έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι μετά το νέο Bigster θα ακολουθήσουν δύο ακόμη οχήματα. Δεν αποκλείεται το ένα από αυτά να είναι ένα Pick-up, σε μια κατηγορία που ανθίζει στην Ευρώπη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι νέες αυτές προσθήκες αναμένεται να χρησιμοποιούν την αρθρωτή αρχιτεκτονική CMF-B του ομίλου Renault, που επιτρέπει το σχεδιασμό αμαξωμάτων με μήκος έως 4,6 μέτρα. Θα μπορούσαν επίσης να ενσωματώσουν τους ίδιους κινητήρες που χρησιμοποιούνται στα Jogger, Duster και Bigster.

Η δεύτερη νέα προσθήκη θα μπορούσε ίσως να είναι μια coupe έκδοση του Duster. Ωστόσο, ένα κλασικό συμπαγές πεντάθυρο, στο μέγεθος του VW Golf, θα μπορούσε επίσης να αποτελέσει μεγάλη εμπορική επιτυχία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο Σαλόνι του Παρισιού, πάντως, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Denis Le Vot αναφέρθηκε επίσης στη δυνατότητα δημιουργίας ενός μικρού αυτοκινήτου πόλης βασισμένου στο νέο ηλεκτρικό Twingo της Renault.

Αυτό, υποθετικά, θα μπορούσε να αντικαταστήσει το Spring, που είχε γεννηθεί για τις αναδυόμενες αγορές και έπειτα τροποποιήθηκε για την Ευρώπη. Ανέκαθεν το Spring, άλλωστε, θεωρούνταν από την ίδια τη Renault μια προσωρινή λύση ανάγκης.

Είπε, συγκεκριμένα, πως μέχρι τώρα η Dacia δεν έχει προσφέρει κάτι μικρότερο από το Sandero, διότι «η εξίσωση της κλασικής κατηγορίας A με κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν λειτουργεί», καθώς τα περιθώρια κέρδους είναι πολύ χαμηλά.

Όμως, ένα μικτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης από την Dacia θα έβγαζε νόημα για τον όμιλο της Renault, καθώς ένας μεγαλύτερος αριθμός μονάδων της νέας πλατφόρμας του Twingo θα μπορούσε να μειώσει περαιτέρω το κόστος εξέλιξης και παραγωγής της.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ