Οι σχέσεις που υπήρξαν μεταξύ της Ιταλίας και της Daewoo είναι γνωστές. Τη δεκαετία του ’90 η κορεατική εταιρεία έδωσε την εξουσιοδότηση στην Italdesing του Giorgetto Giugiaro, για την σχεδίαση ορισμένων μοντέλων.
Κάπως έτσι προέκυψε το δημοφιλές Matiz, ένα προσιτό μικρό αυτοκίνητο, που αποδείχθηκε ιδιαίτερα εμπορικό στις δύο γενιές του, σημειώνοντας πολύ καλά νούμερα στην ευρωπαϊκή αγορά. Όμως πέραν αυτού, δημιουργήθηκε επίσης και το άγνωστο στους περισσότερους Bucrane, ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο, το οποίο παρουσιάστηκε το 1995.
Αν και το project δεν είχε συνέχεια ώστε να μπει στην παραγωγή, θεωρήθηκε πως ενέπνευσε έως ένα επίπεδο τη σιλουέτα της Maserati 3200 GT. Το μήκος του αμαξώματος ήταν 4,65 μέτρα και το ύψος 1,31. Ήταν αρκετά χαμηλό, ενώ ειδικά το μπροστινό μέρος λόγω του μεγέθους του καπό και του σχήματος της μάσκας, θύμιζε τα σπορ οχήματα του ‘60.
BUY NOW
Βέβαια το κυρίαρχο χαρακτηριστικό που έκανε το Bucrane (2+2) να ξεχωρίζει ήταν το άνοιγμα των πορτών σε δύο μέρη. Εν τω μεταξύ, το πάνελ της οροφής μπορούσε να αφαιρεθεί εντελώς μετατρέποντάς το από coupe σε τύπου targa.
Για κινητήρα χρησιμοποιούσε έναν ατμοσφαιρικό V6 3,2 λίτρων με ισχύ 204 ίππους. Η ροπή ανερχόταν στα 309 Nm. Αξιοπρεπή νούμερα για έναν κατασκευαστή που ποτέ δεν έδωσε και τόση σημασία στις επιδόσεις. Η δύναμη μεταφερόταν στους μπροστινούς τροχούς, μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου με 4 σχέσεις.
Παρά τη θερμή αποδοχή του κοινού, όπως αναφέραμε παραπάνω, δεν υπήρξε η πορεία που ίσως κάποιοι να ανέμεναν. Παρ’ όλα αυτά οι ομοιότητες με τη μετέπειτα Maserati 3200 GT, είναι εμφανείς. Απλά ρίξτε μια ματιά στα φωτιστικά σώματα, τη μάσκα και την πίσω κολώνα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ