Διαθέσιμο το νέο, πιο προσιτό Suzuki V-Strom 800RE στην Ελλάδα -Πόσο κοστίζει

Διαθέσιμο το νέο Suzuki V-Strom 800RE Ελλάδα - Τιμή

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Suzuki ανακοίνωσε τον νέο της τιμοκατάλογο, στον οποίο περιλαμβάνεται και το νέο Suzuki V-Strom 800RE.

Με περισσότερο ασφάλτινο χαρακτήρα αλλά χωρίς να αφήνει στην άκρη την διάθεση για εκτός δρόμου περιπέτειες του ανβάτη, η έκδοση RE του νέου Suzuki V-Strom 800 έρχεται για να διευρύνει τις επιλογές στην σειρά των adventure μοτοσικλετών της ιαπωνικής εταιρείας.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Έναντι του V-Strom 800DE η έκδοση RE ξεχωρίζει από τις μικρότερες διαδρομές των αναρτήσεών της Showa. Το ανεστραμμένο πιρούνι και το αμορτισέρ ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων τους με το αμορτισέρ να φέρει ρύθμιση και για την απόσβεση και συγκεκριμένα την επαναφορά, ενώ οι διαδρομές των τροχών και στα δύο άκρα βρίσκονται πλέον στα 150 χλστ.

Επόμενη σημαντική αλλαγή μεταξύ των δύο adventure μοτοσυκλετών είναι οι τροχοί με τις ακτινωτές ζάντες των 21 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα να δίνουν τη θέση τους σε χυτές αλουμινίου. Η εμπρός έχει μικρότερη διάσταση και φτάνει τώρα στις 19 ίντσες και η πίσω παραμένει στις 17.

Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 825 χλστ. με τα αλουμινένια μαρσπιέ του αναβάτη να φέρουν ελαστικά παρεμβύσματα και να βρίσκονται 14 χλστ. πιο πίσω αλλά και επτά χλστ. πιο ψηλά σε σχέση με εκείνα του V-Strom 800DE. Διαφορετική είναι και η θέση του νέου και πιο στενού κατά 15 χλστ. τιμονιού, το οποίο βρίσκεται 13 χλστ. πιο χαμηλά και 23 χλστ. πιο μπροστά. Η αναθεωρημένη εργονομία της θέσης οδήγησης που έχει ως στόχο την καλύτερη επικοινωνία του αναβάτη με τον εμπρός τροχό ολοκληρώνεται από μία νέα ψηλότερη και πιο πλατιά ζελατίνα που βελτιώνει την προστασία του αναβάτη.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το μεταξόνιο του πιο ασφάλτινου 800ριού V-Strom είναι 1.515 χλστ. και η απόσταση από το έδαφος είναι 185 χλστ. ενώ το βάρος, πλήρες υγρών βρίσκεται στα 223 κιλά.

Άλλες αλλαγές σε σχέση με το V-Strom 800DE δεν υπάρχουν με τον εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα των 776 κ.εκ. να αποδίδει 84,3 ίππους και 78 Nm ροπής στις 8.500 και 6.800 σ.α.λ. Κατά το πρότυπο WMTC η κατανάλωση βρίσκεται στα 4,41 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 104 γρ./χλμ.

Η τιμή του νέου Suzuki V-Strom 800RE στην ελληνική αγορά φτάνει στα 10.995 ευρώ και απέχει 1.200 ευρώ από εκείνη του 800DE.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβάστε επίσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ