Η «σκληροπυρηνική» έκδοση CS της BMW Μ3 της τελευταίας γενιάς ήρθαν στο φως λίγες μέρες πριν από την επίσημη πρεμιέρα του εκρηκτικού βαυαρικού sportscar.
Όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες που δημοσίευσαν στο Instagram δύο χρήστες της πλατφόρμας (@wilcoblok και @kero_wolf) η νέα M3 CS ενσωματώνει στοιχεία από την coupe M4 CSL στο μεγαλύτερο αμάξωμα της καινούριας Μ3.
Ένα από τα στοιχεία αυτά επικεντρώνεται στις ιδιαιτερότητες της γρίλιας, και συγκεκριμένα στις κόκκινες λεπτομέρειες στο πλαίσιο των δύο μεγάλων αεραγωγών σχήματος «νεφρών» που χαρακτηρίζουν τις σύγχρονες BMW.
BUY NOW
Επίσης, διαθέτει μεγαλύτερη εμπρός πτέρυγα (splitter), κίτρινης απόχρωσης LED φώτα ημέρας, καθώς και οροφή και καπό από CFRP (πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα) με δύο μαύρες λωρίδες.
Αυτή που δεν έχει μεταφερθεί από την ακραία έκδοση της Μ4 είναι η μεγάλη πίσω πτέρυγα στο χρώμα του αμαξώματος. Αντ' αυτής, η Μ3 CS διαθέτει ένα μικρό spoiler στο άνω χείλος της πόρτας του χώρου αποσκευών, προερχόμενο από τη M3 Comptetition, μαύρου χρώματος και με το έμβλημα M3 CS.
Αντιθέτως, μοιράζεται με τη M4 CSL ακόμη τις ζάντες 19 ιντσών εμπρός και 20'' πίσω, τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων πίσω από αυτές -πιθανότατα με τα ίδια κεραμικά φρένα- και τα αγωνιστικού τύπου ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2.
Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των εκδόσεων CSL είναι η μείωση του βάρους. Η Μ4 CLS, για παράδειγμα, είναι 100 κιλά ελαφρύτερη από τη M4 Comptetition, αλλά για τη M3 CS δεν είναι ακόμη γνωστό πόσο έχει μειωθεί το βάρος. Πιθανότατα η μείωση δεν θα είναι τόσο μεγάλη καθώς -πάλι σε αντίθεση με τη M4 CSL- στη M3 CS η BMW δεν αφαίρεσε τα πίσω καθίσματα. Ενδεχομένως να κατήργησε απλά τη μεσαία -πέμπτη- πίσω θέση, όπως στη M5 CS.
Περνώντας στο εσωτερικό, εκεί συναντούμε το τιμόνι με επένδυση από Alcantara και κόκκινη ένδειξη ευθυγράμμισης στο άνω μέρος του, καθώς και την ανθρακονημάτινη κονσόλα από τη M4 CSL. Τα ανθρακονημάτινα καθίσματα M Carbon έχουν μαύρη επένδυση δέρματος με κόκκινες ραφές και προέρχονται από τη M4 Competition - η M4 CSL έχει πιο ελαφριά με άκαμπτη πλάτη.
Μηχανικά, η Μ3 CS αναμένεται να κινείται από μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου εν σειρά twin-turbo κινητήρα 3.0 λίτρων της Μ3, που θα αποδίδει 550 ίππους (40 περισσότερους από τη Μ3). Η ισχύς θα μεταδίδεται μέσω του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων και στους τέσσερις τροχούς, με το σύστημα xDrive.
Η BMW θα αποκαλύψει επίσημα τη νέα Μ3 CS στο πλαίσιο του διάσημου αγώνα των 24 Ωρών της Daytona, στη Φλόριντα των ΗΠΑ, το Σαββατοκύριακο 28-29 Ιανουαρίου 2023. Η παραγωγή της αναμένεται να ξεκινήσει από το βαυαρικό εργοστάσιο μέσα στον προσεχή Μάρτιο.