To συγκριτικό πλεονέκτημα της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου και της θεαματικά υψηλής αυτονομίας εξακολουθεί να απολαμβάνει το στρατόπεδο της πετρελαιοκίνησης, στο οποίο έρχεται να προστεθεί μια ακόμα εξαιρετικά αποδοτική πρόταση.
Αν το ζητούμενο είναι η οικονομία καυσίμου και η σχεδόν ανεξάντλητη αυτονομία τότε η λύση της πετρελαιοκίνησης αποτελεί ακόμα και σήμερα μονόδρομο.
Το συμπέρασμα προκύπτει αβίαστα βλέποντας τις επιδόσεις του νέου Peugeot 308 στην έκδοση η οποία εφοδιάζεται με τον γνώριμο κινητήρα diesel χωρητικότητας 1,5 λίτρου και απόδοσης 130 ίππων.
BUY NOW
Το τετρακύλινδρο σύνολο του Peugeot 308 BlueHDi πληροί τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 6.3 και συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με αυτόματο 8 ταχυτήτων.
Στην πρώτη περίπτωση, η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου σε συνδυασμένο κύκλο WLTP δεν ξεπερνά τα 4,4 λίτρα/100 χλμ., γεγονός που σε συνδυασμό με τα 53 λίτρα χωρητικότητας του ρεζερβουάρ η μέγιστη αυτονομία του αυτοκινήτου εκτοξεύεται πάνω από τα 1.200 χιλιόμετρα.
Εξίσου εντυπωσιακές είναι και οι επιδόσεις της έκδοσης με το αυτόματο κιβώτιο των οκτώ σχέσεων, μιας και η μέση κατανάλωση των 4,6 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, εξασφαλίζει αυτονομία της τάξης των 1.150 χιλιομέτρων.
Βέβαια το Peugeot 308 δεν ξεχωρίζει μόνον στον τομέα της αποδοτικότητας, καθώς ο εμπνευσμένος σχεδιασμός του αλλά και ο ξεκάθαρα οδηγοκεντρικός προσανατολισμός του, διαμορφώνει μια πρόταση που διεκδικεί και μάλιστα με αξιώσεις την κορυφαία θέση της κατηγορίας του.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ