Δήμαρχος εγκατέλειψε το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο και επιστρέφει στη βενζίνη -Ποιο μοντέλο επέλεξε
Επιστροφή στη βενζίνη για τον Δήμαρχο του Αμβούργου ο οποίος δεν εξυπηρετούνταν από το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο.
Όλο και πιο σημαντικό ρόλο στα αυτοκινητικά δρώμενα διαδραματίζουν τα ηλεκτρικά οχήματα, τα οποία αυξάνουν συνεχώς τη δημοτικότητά τους, διευρύνοντας την οπαδική τους βάση.
Ανάμεσα στους ένθερμους φίλους των ηλεκτρικών ΙΧ ήταν και ο δήμαρχος του Αμβούργου, Πέτερ Τσένστερ, ο οποίος εδώ και ένα χρόνο μετακινείται με μια Mercedes EQE 500.
BUY NOW
Πρόκειται για μια μπερλίνα μήκους 4,9 μ., με ένοντα hi-tech χαρακτήρα και κορυφαία ποιοτικά χαρακτηριστικά που ικανοποιεί τις οικολογικές ανησυχίες των φίλων της premium κινητικότητας.
Ο Τσένστερ, ωστόσο, όπως φαίνεται δεν έμεινε ικανοποιημένος από την συνύπαρξή του με ένα ηλεκτρικό μοντέλο και, όπως αναφέρει η γερμανική Bild, ετοιμάζεται να το εγκαταλείψει.
Η απόφασή του οφείλεται στο γεγονός ότι σε συνθήκες έντονου κρύου μειώνεται σημαντικά η αυτονομία της μπαταρίας του, που σύμφωνα με το γερμανικό brand ανέρχεται σε 590 χλμ. και επομένως δεν μπορεί να πραγματοποιήσει εύκολα το ταξίδι Αμβούργο-Βερολίνο, που η απόσταση με επιστροφή είναι περίπου 580 χλμ.
Φυσικά, η πτώση της αυτονομίας στο τσουχτερό κρύο δεν αποτελεί μειονέκτημα αποκλειστικά της Mercedes αλλά όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, λόγω των ηλεκτροχημικών διεργασιών στα στοιχεία ιόντων λιθίου, την ίδια ώρα που το ψύχος απαιτεί την ενεργοποίηση του κλιματισμού ο οποίος ως γνωστόν αυξάνει την κατανάλωση.
Όπως προσθέτει, μάλιστα, η Bild ο δήμαρχος του Αμβούργου έχει ήδη βρει το αυτοκίνητο με το οποίο θα αντικαταστήσει την EQE. Ο Τσένστερ θα συνεχίσει να δίνει ψήφο εμπιστοσύνης στη Mercedes, επιλέγοντας ωστόσο μια Mercedes E400e, δηλαδή ένα υβριδικό όχημα που συνδυάζει ηλεκτρομοτέρ με βενζινοκινητήρα.
Η E400e αποδίδει 381 ίππους και 650 Nm ροπής και ενσωματώνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 25,4 kWh που επιτρέπει τη διάνυση 100 ηλεκτρικών χιλιομέτρων με μία φόρτιση.
Αυτά τα 100 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας θα επιτρέψουν στον Τσένστερ να κινείται με οικονομικό και φιλικό στο περιβάλλον τρόπο εντός του Αμβούργου, την ίδια ώρα που ο βενζινοκινητήρας της E400e θα τον απαλλάξει από τον φόβο ότι θα… μείνει στον δρόμο για Βερολίνο.