Διψήφια αύξηση πωλήσεων για τις μάρκες του BMW Group

BMW i5

Το BMW Group παρέδωσε συνολικά 626.726 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce σε πελάτες το δεύτερο τρίμηνο, επιτυγχάνοντας σημαντική αύξηση +11,3% σε ετήσια βάση για την εταιρεία.

Στο σύνολο του πρώτου εξαμήνου, οι πωλήσεις του BMW Group ανήλθαν σε 1.214.864 μονάδες (+4,7%).

Το BMW Group παρέδωσε συνολικά 88.289 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI σε πελάτες το δεύτερο τρίμηνο του 2023, επιτυγχάνοντας για άλλη μια φορά να υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις BEV σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους (+117,5%).

Το δεύτερο τρίμηνο, η μάρκα BMW παρέδωσε 553.369 οχήματα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο - αύξηση +11,5% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Χάρη στην ελκυστική γκάμα προϊόντων της, η μάρκα είχε ισχυρή ζήτηση και επιβεβαίωσε και πάλι τη θέση της ως Νο. 1 στην premium κατηγορία παγκοσμίως.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
BMW iX

Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα της μάρκας BMW κατέγραψαν ιδιαίτερα καλές επιδόσεις το δεύτερο τρίμηνο, υπερδιπλασιάζοντας και πάλι τις παραδόσεις σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2022 (+150,7%). Το διάστημα μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου, 77.948 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW παραδόθηκαν σε πελάτες παγκοσμίως.

MINI Cooper SE

Η μάρκα MINI παρέδωσε 71.816 οχήματα σε πελάτες το δεύτερο τρίμηνο - αύξηση +10,2% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Κατά την ίδια περίοδο, οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της μάρκας αυξήθηκαν κατά +8,8%. Από πέρυσι, το πιο δημοφιλές μοντέλο της είναι το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Rolls-Royce

Η Rolls-Royce Motor Cars ανακοίνωσε πωλήσεις 3.181 αυτοκινήτων το πρώτο εξάμηνο του 2023 (-0,3%), κατά το οποίο σταμάτησε η παραγωγή των Wraith και Dawn. Μέχρι το τέλος του 2030, η Rolls-Royce θα προσφέρει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα.

Η BMW Motorrad παρέδωσε συνολικά 64.936 μοτοσικλέτες το διάστημα μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου του 2023, του έτους της εκατονταετηρίδας της (+8,0%). Με βάση το προηγούμενο υψηλό ιστορικό όλων των εποχών που σημείωσε το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, η ισχυρή ζήτηση για μοτοσικλέτες και scooter του BMW Group συνεχίστηκε και το δεύτερο τρίμηνο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ