Οι τελικές δοκιμές του νέου Alpine A290

Alpine A290 testing

Η σπορ εκδοχή του ηλεκτρικού Renault 5, το νέο Alpine A290, εξελίσσεται πυρετωδώς -στη Λαπωνία, εν προκειμένω- για την πρεμιέρα του στην ερχόμενο Ιούνιο.

Οι μηχανικοί της Alpine βρίσκονται στον Αρκτικό Κύκλο, στη βόρεια Σουηδία, για τον έλεγχο της καλής λειτουργίας όλων των συστημάτων ηλεκτροκίνησης -καθώς και της συμπεριφοράς με χειμερινά ελαστικά- του νέου Α290, της σπορ εκδοχής του νέου Renault 5 που θα αποκαλυφθεί στο τέλος αυτού του Φεβρουαρίου στο Σαλόνι της Γενεύης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι δοκιμές αυτές λαμβάνουν χώρα σε θερμοκρασίες που πέφτουν ακόμα και στους -30° Κελσίου. Σκοπός είναι να διαπιστωθεί η συμπεριφορά του Α290 σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, και να λυθούν τα όποια πιθανά προβλήματα της λειτουργίας του συστήματος ηλεκτροκίνησης σε αυτές τις ακραίες καιρικές συνθήκες.

Θυμίζουμε ότι η Alpine έχει κάνει γνωστό ότι δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην οδηγική απόλαυση με το Α290, και ειδικά στις στιγμές που ο οδηγός θα αφήνει το δεξί του πόδι από το γκάζι, διακόπτοντας απότομα την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας και προκαλώντας μια ελεγχόμενη ολίσθηση της ουράς.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η Λαπωνία και οι παγωμένες της λίμνες είναι το ιδανικό πεδίο για τις δοκιμές και την εξέλιξη αυτής της πτυχής του γαλλικού συμπαγούς ηλεκτρικού hot-hatch, και φυσικά καίριο ρόλο σε αυτό παίζει και η συμπεριφορά του με χειμερινά ελαστικά - που είναι ιδιαίτερα διαδεδομένα στις χώρες της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης.

Τα συγκεκριμένα ελαστικά είναι τα Michelin Alpin 5, ενώ παράλληλα η Alpine δοκιμάζει σε αυτές τις συνθήκες και τη συμπεριφορά των θερινών Pilot Sport EV και Pilot Sport S5. Όλα τα σετ αυτά εξελίχθηκαν ειδικά για το Α290, με την ένδειξη Α29 στα τοιχία τους, και έχουν διάσταση 19 ιντσών.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παράλληλα, η γαλλική εταιρεία έδωσε και ορισμένες πληροφορίες για το τιμόνι του Α290, αποκαλύπτοντας και το σχέδιό του. Φυσικά το κάτω μέρος του τιμονιού είναι επίπεδο, στο πλαίσιο του σπορτίφ προσανατολισμού του αυτοκινήτου, ενώ διαθέτει και τρία ειδικά κουμπιά.

Το κόκκινο κουμπί OV σημαίνει “Overtake” και δίνει επιπλέον ώθηση για μια προσπέραση ή για στιγμές που χρειάζεται μια απότομη ηλεκτρική έκρηξη ισχύος. Το μπλε κουμπί RCH σημαίνει “Recharge” (επαναφόρτιση) ενώ το μαύρο κουμπί είναι για την επιλογή των οδηγικών προφίλ. Για το ταμπλό, και τον τελικό σχεδιασμό του νέου Alpine A290, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τον Ιούνιο του 2024.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ