Η τελική φάση των δοκιμών αντοχής του νέου SUV της Maserati, της Grecale που αναμένεται το 2023, διεξάγεται στους πάγους του σκανδιναβικού Βορρά - λίγο πριν την επίσημη πρεμιέρα της ερχόμενης Άνοιξης.
Η μηχανικοί της εταιρείας της Modena εξελίσσουν την ιταλίδα αντίπαλο της Porsche Macan σε θερμοκρασίες που πέφτουν μέχρι και στους -30 βαθμούς Κελσίου, και σε κάθε είδους επιφάνεια -άσφαλτο, πάγο και χιόνι- για να διασφαλίσουν την καλή λειτουργία των μηχανικών της μερών. Και ακόμη, για τη βελτίωση των ρυθμίσεών της πρόσφυσής της και του ελέγχου της συμπεριφοράς της με διαφορετικά οδηγικά προφίλ και μεγέθη τροχών.
Οι πρώτες «κατασκοπευτικές» εικόνες από τις δοκιμές της Grecale βγήκαν στη δημοσιότητα τον περασμένο Απρίλιο, αλλά αυτή τη φορά ήταν η ίδια η Maserati που δημοσίευσε τις φωτογραφίες του καμουφλαρισμένου της SUV προ-παραγωγής, από τις δοκιμές στις παγωμένες σουηδικές πεδιάδες και λίμνες.
BUY NOW
Με βάση τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, η Maserati Grecale είναι μικρότερου μεγέθους από τη Levante και φέρεται να βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα που διαθέτει η Alfa Romeo Stelvio. Από όσα έχουν γίνει μέχρι στιγμής ορατά, υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία, καθώς και τα LED φωτιστικά σώματα, που εισήγαγε η νέα MC20. Το εσωτερικό της περιλαμβάνει μια μεγάλη κυρτή οθόνη.
Ο βασικός της κινητήρας θα είναι ένας δίλιτρος τετρακύλινδρος με ήπιο υβριδικό σύστημα, απόδοσης 300 ίππων. Ενδέχεται, επίσης, στην κορυφαία της έκδοση Trofeo να χρησιμοποιήσει τον τρίλιτρο V6 της MC20, ενώ στο μέλλον θα αποκτήσει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, στο πλαίσιο του εξηλεκτρισμού όλης της γκάμας της Maserati. Μέχρι τότε, όλες οι εκδόσεις θα συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και θα είναι τετρακίνητες.
Η παραγωγή της Maserati Grecale θα ξεκινούσε, σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό, τον περασμένο Νοέμβριο - αλλά ματαιώθηκε εξαιτίας της παγκόσμιας έλλειψης των microchips. Κατά συνέπεια, η επίσημη πρεμιέρα της αναμένεται να γίνει μέσα στην προσεχή Άνοιξη.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ