Τέλος το εισιτήριο: Δωρεάν τα λεωφορεία- Σε ποια χώρα εφαρμόζεται

Washington Metro Bus 1

Η πανδημία της COVID-19 αποκάλυψε ότι η δημόσια συγκοινωνία ήταν το σωτήριο μέσο μεταφοράς των εργαζομένων και μία αύξηση του κόστους του εισιτηρίου θα είχε τα αντίθετα αποτελέσματα.

Με αυτό κατά νου, η πρωτεύουσα των Η.Π.Α. εισάγει ένα πρωτοποριακό μέτρο. Για την ακρίβεια, θα αρχίσει να προσφέρει δωρεάν εισιτήρια λεωφορείων στους κατοίκους από το ερχόμενο καλοκαίρι.

Άλλες πόλεις, όπως το Λος Άντζελες και το Κάνσας, ανέστειλαν την είσπραξη των εισιτηρίων κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της πανδημίας για να ελαχιστοποιήσουν την ανθρώπινη επαφή και να εξασφαλίσουν ότι οι κάτοικοι χωρίς άλλες μεταφορικές επιλογές θα μπορούσαν να φτάσουν στους χώρους εργασίας και τις υπηρεσίες σε νοσοκομεία, παντοπωλεία και γραφεία.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Washington Metro Bus 2

Ωστόσο, το νέο σχέδιο δωρεάν εισιτηρίων της Ουάσινγκτον θα είναι μακράν το μεγαλύτερο και έρχεται σε μια εποχή όπου μεγάλες πόλεις, όπως η Βοστώνη και το Ντένβερ, εξετάζουν ευρύτερες πολιτικές δωρεάν εισιτηρίων για να βοηθήσουν στην ανάκτηση της επιβατικής ικανότητας που χάθηκε με την άνοδο της εξ αποστάσεως εργασίας.

Οι αναλυτές λένε ότι το σύστημα δωρεάν εισιτηρίων της Ουάσινγκτον προσφέρει ένα καλό τεστ για το πώς μπορεί να αναδιαμορφωθεί η δημόσια συγκοινωνία μετά την πανδημία. «Εάν η Ουάσινγκτον αποδείξει ότι αυξάνει την επιβατική κίνηση, μειώνει το κόστος για άτομα με χαμηλότερο εισόδημα και βελτιώνει την ποιότητα των συγκοινωνιών, όσον αφορά την ταχύτητα των λεωφορείων και την μείωση χρήσης αυτοκινήτου, αυτό θα είναι μια μεγάλη επιτυχία», δήλωσε ο Yonah Freemark, ανώτερος επιστημονικός συνεργάτης στο Urban Institute.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Washington Metro Bus 3

Εγκρίνοντας ομόφωνα το σχέδιο την περασμένη εβδομάδα, το Συμβούλιο της Ουάσινγκτον συμφώνησε επίσης να επεκτείνει την υπηρεσία λεωφορείων σε 24 ώρες για 12 μεγάλες διαδρομές στο κέντρο της πόλης, προς όφελος των εργαζομένων της νυχτερινής διασκέδασης και τις υπηρεσίες που συνήθως έπρεπε να βασιστούν σε ένα δαπανηρό είδος μετακίνησης για να επιστρέψει στο σπίτι μετά το βραδινό κλείσιμο του μετρό και των λεωφορείων.

Παράλληλα, εγκρίθηκε επίσης ένα νέο ταμείο 10 εκατομμυρίων δολαρίων που αφορά σε ετήσιες επενδύσεις σε λεωφορειακές λωρίδες, στάσεις και άλλες βελτιώσεις του δικτύου για να κάνει τις διαδρομές ταχύτερες και πιο αξιόπιστες.

Διαβάστε επίσης:

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ