Ο δρόμος της Αθήνας που θα γίνει υπόγειος -Ποιο μεγάλο πρόβλημα θα λύσει

Υπογειοποίηση Νέο Ηράκλειο Αθήνα

Τέλος στην ταλαιπωρία που υποβάλλονται εδώ και πολλά έτη οι κάτοικοι του βόρειου τομέα της Αθήνας αναμένεται να δοθεί με την υπογειοποίηση ενός δρόμου.

Στο Νέο Ηράκλειο θα υλοποιηθεί ένα από τα μεγαλύτερα έργα της Περιφέρειας Αττικής, με γνώμονα τη βελτίωση των κυκλοφοριακών δεδομένων στο κέντρο της πόλης.

Πρόκειται για το έργο της τέλεσης ολοκληρωμένης παρέμβασης στην περιοχή των οδών Μελίνας Μερκούρης και Κηφισίας στο Ηράκλειο Αττικής μέσω της υπογειοποίησης των εν λόγω οδών, το οποίο βρέθηκε στο προσκήνιο κατά την πρόσφατη επίσκεψη του Περιφερειάρχη Αττικής, Νίκου Χαρδαλιά, στον Δήμο Ηρακλείου.

υπογειοποίηση οδού Μελίνας Μερκούρη
Οδός Μελίνας Μερκούρη
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο δήμαρχος Ηρακλείου Αττικής, Νίκος Μπάμπαλος, μαζί με τον Περιφερειάρχη επισκέφθηκαν την οδό Μελίνας Μερκούρη κάνοντας τη διαδρομή που θα έχει ο υπογειοποιημένος, σε λίγα χρόνια, δρόμος, ο οποίος θα διοχετεύει την διαμπερή κυκλοφορία οχημάτων υπογείως και όχι μέσα από τα στενά του κέντρου της πόλης.

Ο Νίκος Χαρδαλιάς σχολίασε ότι πρόκειται για έργο «εξαιρετικής ωριμότητας» και «ένα από τα μεγαλύτερα που θα υλοποιήσει η Περιφέρεια στην Αττική».

Το έργο διεκδικείται εδώ και πολλά χρόνια από τον Δήμο Ηρακλείου, δεδομένου ότι το κέντρο της πόλης «στενάζει» από την υπερτοπική κυκλοφορία, με τα στοιχεία να δείχνουν ότι μέσα από τις γειτονιές διέρχονται καθημερινά πάνω από 20.000 αυτοκίνητα -πλην της Λ. Ηρακλείου. Κι αυτό διότι η οδός Μελίνας Μερκούρη στο ύψος του Ηλεκτρικού σταθμού εκτρέπεται μέσα από τις γειτονιές.

Η παρέμβαση έχει ως στόχο ο φόρτος των οχημάτων να σταματήσει να διέρχεται από τις γειτονιές, όπως κάνει μέχρι τώρα επιβαρύνοντας την ποιότητα ζωής χιλιάδων πολιτών, επιτρέποντας παράλληλα την ομαλή κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης.

υπογειοποίηση οδού Μελίνας Μερκούρη
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Με βάση παλαιότερη μελέτη, η παρέμβαση ξεκινάει από την οδό Μελίνας Μερκούρη στη διασταύρωση της με την οδό Ελ. Βενιζέλου όπου δημιουργούνται δύο κλάδοι μονής κατεύθυνσης.

Ο ένας κλάδος συνεχίζει επίγεια και ενώνεται με την οδό Πρασίνου Λόφου ενώ ο άλλος, υπογειοποιείται και αφού περάσει κάτω από την οδό Πρασίνου Λόφου και την πλατεία Κολοκοτρώνη συναρμόζεται με την οδό Κηφισίας στο τμήμα της που είναι πεζοδρομημένο και η υπογειοποίηση αναδύεται στη Μαρίνου Αντύπα όπου πλέον υπάρχει άνετη σύνδεση με Κύμης, Σπύρου Λούη, Λεωφόρο Κηφισίας.

Πρόκειται για ένα έργο που παρουσιάστηκε δημόσια στην αίθουσα του Δημοτικού συμβουλίου στις 25 Νοεμβρίου 2015, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει καταφέρει να στηθεί στη γραμμή της εκκίνησης, με αποτέλεσμα να συνεχίζονται τα κυκλοφοριακά προβλήματα. Το έργο χρηματοδοτείται από την Περιφέρεια Αττικής μέσω του Εθνικού Σκέλους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.

Διαβάστε επίσης

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ