Η νέα διαδραστική εφαρμογή επιτρέπει στον υποψήφιο αγοραστή να συστηθεί με το αυτοκίνητο από την άνεση του σπιτιού τους.
Ιδιαίτερη έμφαση στις νέες τεχνολογίες και στα ψηφιακά μέσα δίνει η DS Automobiles, με στόχο τη βιωματική διάδραση και τη τη δημιουργία πραγματικά ξεχωριστών προσωποποιημένων εμπειριών.
Η γαλλική premium εταιρεία εισάγει τη νέα διαδραστική εφαρμογή Επαυξημένης Πραγματικότητας “DS Augmented Reality Experience”, με την οποία ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να συνδυάσει την εικόνα του αυτοκινήτου σε συνθήκες πραγματικού περιβάλλοντος.
BUY NOW
Ειδικότερα, η νέα υπηρεσία επιτρέπει στους ενδιαφερόμενους να ανακαλύψουν το αυτοκίνητο της προτίμησής τους, το εσωτερικό του, αλλά και κάθε λεπτομέρεια που τους ενδιαφέρει, και φυσικά να το προβάλουν στον χώρο τους (π.χ. parking) από την άνεση του σπιτιού τους.
Με το “σκανάρισμα” ενός QR Code από spartphones (iOS ή Android) ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να πάρει μια γεύση από το προηγμένης τεχνολογίας περιβάλλον που διαμορφώνει το νέο DS 4 για τον οδηγό και τους επιβάτες του.
Με την ενσωμάτωση της τεχνολογίας αυτής, το πιο Όμορφο Αυτοκίνητο του 2022, έτσι όπως ανακηρύχθηκε από τον διεθνή διαγωνισμό “Festival Automobile International”, είναι ένα από τα μοντέλα με τον πιο hi-tech χαρακτήρα στην premium κατηγορία.
Η “DS Augmented Reality Experience” αποτελεί ακόμη μία διαφορετική εμπειρία επαφής με τη μάρκα και έναν ακόμη άξονα της αναπτυσσόμενης “σουίτας” ψηφιακών εργαλείων και immersive τεχνολογιών, που μαζί με τα “DS Online Store”, “DS Live Showroom” και “DS Virtual Vision (εικονικός διαμορφωτής)” που βρίσκεται στον εκθεσιακό “Boutique” χώρο του καταστήματος DS Store Athens, προσφέρει σε κάθε πελάτη DS ένα μοναδικό “ταξίδι εμπειριών” που ανταποκρίνεται στις προσωπικές του ανάγκες.