Citroen e-C3

DS Νο 7: Στα σκαριά ο διάδοχος του premium οικογενειακού SUV των Γάλλων

DS No 8

Μετά το νέο DS No8, η premium γαλλική μάρκα του ομίλου Stellantis προετοιμάζει και το νέο DS No7 SUV, που θα διαδεχθεί το τρέχον DS 7 προς το τέλος του 2025.

Στο κλείσιμο επτά ετών σταδιοδρομίας του DS 7, που πρωτοεμφανίστηκε ως DS 7 Crossback το 2018, θα βγει στην ευρωπαϊκή αγορά σε περίπου ένα χρόνο η νέα του γενιά - που θα φέρει και τη μετονομασία του σε DS No7.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο διάδοχος του οικογενειακού γαλλικού SUV θα μοιραστεί πολλά σχεδιαστικά και μηχανικά στοιχεία με το DS No8, το Coupe-SUV που πρόσφατα παρουσιάστηκε και θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2025.

Ωστόσο, σε αντίθεση με τη χαμηλή, κομψή γραμμή της οροφής του No8, το No7 θα διαθέτει πιο παραδοσιακή, ψηλή και "τετράγωνη" σιλουέτα, ένα κλασικό SUV σχήμα, που απευθύνεται σε οικογένειες και προσφέρει περισσότερη πρακτικότητα.

Σύμφωνα με τον Thierry Metroz, Αντιπρόεδρο του σχεδιαστιού τμήματος της DS, το DS No7 θα έχει τον ίδιο αισθητικό DNA με το No8, αλλά θα είναι πιο συμπαγές και πιο “SUV”, με κύριο στόχο να προσφέρει τη βέλτιστη δυνατή ευρυχωρία.

Η εξωτερική σχεδίαση, σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, θα περιλαμβάνει LED φώτα ημέρας σε μορφή "λεπίδας" και φωτιζόμενη γρίλια "Luminascreen", ενώ πλήρως ανασχεδιασμένο θα είναι και στο εσωτερικό.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Στο τελευταίο θα συναντήσουμε υλικά υψηλής ποιότητας όπως αλουμίνιο, δέρμα, Alcantara και πιθανώς ξύλο, την οθόνη infotainment 400 mm που πρωτοεμφανίστηκε στο No8 και το περίφημο τιμόνι με τη μοναδική σχεδίαση τύπου "Χ", με ακτίνες σε κάθε γωνία του κεντρικού άξονα.

Το DS No7 θα είναι πιο συμπαγές από το DS No8. Συγκεκριμένα, ενώ το No8 έχει μήκος 4.820 mm το No7 θα είναι κατά περίπου 600 mm μικρότερο. Και η ψηλότερη οροφή του No7 θα εξασφαλίσει καλύτερη ευρυχωρία, χωρίς να επηρεάσει την κομψότητα του σχεδιασμού.

Πάντως το DS No7 δεν θα έχει επταθέσια εκδοχή, καθώς ο ρόλος αυτός καλύπτεται από άλλα μοντέλα του ομίλου Stellantis - όπως το Peugeot 5008. Σύμφωνα με τον Metroz, μια τρίτη σειρά καθισμάτων θα έβλαπτε την αεροδυναμική και την κομψότητα του SUV.

Το DS No7 θα βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium, η οποία χρησιμοποιείται και από άλλα μεσαίου μεγέθους SUV της Stellantis - όπως το Peugeot 3008 και το Opel Grandland.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό αρχικά, με επιλογές μπαταριών 74 kWh και 97,2 kWh που αναμένεται να του χαρίζουν αυτονομία περίπου 450 χιλιομέτρων (κατά WLTP), ελαφρώς μειωμένη λόγω της πιο "τετράγωνης" σιλουέτας σε σχέση με το No8.

Η έκδοση των 97,2 kWh θα διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες έως 350 ίππων, που θα την καθιστούν τετρακίνητη και ικανή να επιταχύνει από 0-100 km/h σε 5,4 δευτερόλεπτα.

Πάντως, παρότι η DS σχεδιάζει το No7 ως αμιγώς ηλεκτρικό, υπάρχει πιθανότητα να προστεθούν ήπια υβριδικές (MHEV) εκδόσεις λόγω της πτώσης του ενδιαφέροντος για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ο Metroz επιβεβαίωσε ότι η πλατφόρμα STLA Medium μπορεί εύκολα να υποστηρίξει κινητήρες εσωτερικής καύσης, εάν αποφασιστεί κάτι τέτοιο.

Μετά το DS No7, η γαλλική premium φίρμα θα επικεντρωθεί στην αντικατάσταση των υπολοίπων μοντέλων της, ξεκινώντας από τα DS No3 και DS No4. Αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί, υπάρχει συζήτηση για ένα πολυτελές μοντέλο DS No9, βασισμένο στο πρωτότυπο DS SM Tribute που παρουσιάστηκε το 2024.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ