Το εκθαμβωτικό DS SM Tribute σε εκδόσεις rally και shooting brake

DS SM Tribute rally

Λίγες μέρες μετά την αποκάλυψή του, το άκρως εντυπωσαικό πρωτότυπο DS SM Tribute, αποκαλύπτεται σε δύο ακόμη απρόσμενες εκδόσεις που φαντάστηκε ο επικεφαλής σχεδιασμού της DS Automobiles, Thierry Metroz.

Στο πλαίσιo του εορτασμού των 10ων γενεθλίων της, η DS Automobiles παρουσίασε το εντυπωσιακό πρωτότυπο SM Tribute στο διαγωνισμό Art & Elegance στο Chantilly. Ένα concept που ξαναζωντάνεψε το πνεύμα της θρυλικής Citroen SM, αλλά με παράλληλο στόχο επίσης να εγκαινιάσει τις επόμενες σχεδιαστικές κατευθύνσεις της γαλλικής premium εταιρείας του ομίλου Stellantis.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόκειται για ένα neo-retro sedan στις προδιαγραφές του αρχέγονου SM, όπως το μακρύ κεκλιμένο καπό, η απουσία μάσκας, τα χωριστά πλαϊνά πάνελ, το έντονα κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ και οι καλυμμένοι πίσω τροχοί.

Μετά την παρουσίαση του πρωτοτύπου, λοιπόν, τώρα ο Thierry Metroz, επικεφαλής σχεδιασμού της νεαρής γαλλικής φίρμας, δημοσίευσε πρόσφατα ψηφιακές εικόνες δύο νέων εικονικών εκδόσεων του SM Tribute στο Instagram. Ας τις δούμε πιο αναλυτικά.

Η shooting brake έκδοση που φαντάστηκε ο Metroz κρατά το ρύγχος αμετάβλητο, καθώς οι διαστάσεις αυτής της έκδοσης δεν φαίνεται να διαφέρουν από αυτές του SM Tribute (μήκος 4,94 μέτρα, πλάτος 1,98 μ. και ύψος 1,34 μ.)

Η γραμμή των παραθύρων και τα πίσω φτερά, που φιλοξενούν ειδικές ζάντες, εξακολουθούν να τονίζονται από τη γυαλιστερή μαύρη απόχρωση που κυριαρχεί στο αυτοκίνητο. Όμως, το προφίλ έχει αλλάξει σημαντικά, με την προσθήκη μιας μεγάλης γυάλινης επιφάνειες με φιμέ τζάμια στο πίσω μέρος.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτή η διαφανής κάψουλα ακολουθεί την καμπύλη της οροφής και καταλήγει στην κάθετη ουρά, όπου το γεωμετρικά έντονο τελείωμα απαλύνεται με μια ελαφρά καμπύλη. Επίσης, η κολόνα C είναι μαύρη και όχι στο χρώμα του αμαξώματος, όπως στο coupe που αποκαλύφθηκε επίσημα από την εταιρεία.

Είναι διακοσμημένη με τρία πράσινα φωτεινά στοιχεία που έρχονται σε αντίθεση με την τεράστια γυάλινη επιφάνεια - ένα σχέδιο που σκοπό έχει να ελαφρύνει τη σιλουέτα και να της προσδώσει δυναμική. Τελικά, αυτή η ασυνήθιστη έκδοση είναι κομψή και ισορροπημένη, αν και δεν φαίνεται πιθανό να παραχθεί σε μαζική παραγωγή.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όσον αφορά στη rally έκδοση, εδώ ο Γάλλος σχεδιαστής αποτίει φόρο τιμής στην αγωνιστική κληρονομιά της Citroen SM. Η κληρονομιά αυτή ξεκίνησε από το Ράλλυ Μαρόκου το 1971, όπου το γαλλικό θρυλικό αυτοκίνητο κατέκτησε την πρώτη θέση στο Group 4 με οδηγούς τους Jean Deschaseaux και Jean Plassard. Στον αγώνα εκείνο, μήκους 4.350 χιλιομέτρων, μόνο εννέα από τα πενήντα εννέα αυτοκίνητα πέρασαν τη γραμμή του τερματισμού.

Αυτή η σπορ έκδοση του SM Tribute διαφοροποιείται με μια αποκλειστική πράσινη βαφή και αυτοκόλλητα αγωνιστικής αισθητικής. Για καλύτερη ορατότητα σε κάθε περίπτωση, βασίζεται σε δύο τεράστιους στρογγυλούς προβολείς ενσωματωμένους στον προφυλακτήρα.

Η οροφή είναι εξοπλισμένη με μια λεπτή εισαγωγή αέρα. Η απόσταση από το έδαφος φαίνεται να έχει αυξηθεί για να επιτρέπει στο αυτοκίνητο να αντιμετωπίζει τις πιο απαιτητικές χωμάτινες διαδρομές.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για τη βελτίωση της αεροδυναμικής, οι καθρέφτες είναι πολύ λεπτότεροι διότι είναι εξοπλισμένοι με ψηφιακές κάμερες. Όσο για το πίσω μέρος αυτό δίνει έμφαση σε μια μεγάλη “αιωρούμενη” αεροτομή - και αυτό είναι το μόνο που μπορούμε να δούμε από τη μία και μοναδική φωτογραφία που δημοσίευσε ο Metroz.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ