Όταν από δύο δεκαετίες η Porsche τολμούσε να λανσάρει στην αγορά ένα SUV με το σήμα της, ουδείς μπορούσε να προβλέψει πως θα άλλαζε μια και καλή τον ρου της συγκεκριμένης κατηγορίας.
Πίσω στο 2002, τα SUV δεν είχαν ούτε στο ελάχιστο τη δημοτικότητα που έχουν σήμερα και η επιλογή ενός σπορ brand, να «πειραματιστεί» σε μία κατηγορία που φάνταζε παράταιρη με τα προϊόντα του, αποδείχθηκε game changer.
Ευτυχώς η Porsche εγκατέλειψε την «ασφάλεια» των παραδοσιακών sportscars και δημιούργησε ένα εύχρηστο οικογενειακό αυτοκίνητο μεγάλων αποστάσεων και ταυτόχρονα ένα σκληροτράχηλο off-road, που όμως διατηρούσε τις κλασικές επιδόσεις των άλλων μοντέλων με το συγκεκριμένο σήμα.
BUY NOW
Παρότι πατούσε στην ίδια πλατφόρμα με το Tuareg της «αδερφής» Volkswagen, η Cayenne (κι όχι Colorado όπως ήθελαν αρχικά να την ονομάσουν) πρόσφερε κάτι εντελώς διαφορετικό. Είχε προφανώς διαφορετικό set up και είχε και πολύ πιο ισχυρούς κινητήρες. Στην πρώτη γενιά οι πελάτες της είχαν την επιλογή ανάμεσα σε δύο κινητήρες V8, απόδοσης 340 ίππων στην Cayenne S και 450 στην Cayenne Turbo.
H δεύτερη γενιά αποτέλεσε το πρώτο μοντέλο της Porsche που έφερε υβριδική τεχνολογία ενώ η σημερινή, τρίτη γενιά, είναι η πιο πλήρης αλλά για πολλούς – η πιο... Porsche αισθητικά.
Επί δύο δεκαετίες η Cayenne ανοίγει δρόμους και ήταν η δική της επιτυχία που σταδιακά, έβαλε όλα τα brands με τα οποία συναγωνίζεται στον κόσμο των supercars (Lamborghini, Aston Martin, Maserati, ακόμα και τη Ferrari πλέον) σε διαδικασία να την ακολουθήσουν.
Και καθώς μόνο πέρυσι, πουλήθηκαν περισσότερες από 80.000 Cayenne ανά τον κόσμο, η πορεία της Cayenne θα συνεχιστεί – ενδεχομένως για άλλες δύο δεκαετίες!
Διαβάστε επίσης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ